Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
rada bych podala stiznost na dorucovatele na adresu jasenicka 1796 vsetín. Schranka je oznacena mym a partneriovym jmenem a prijmenim. Neustale nam chodi slozenky a ruzna posta pro pani, ktera ma shodne prijmeni jako ja, avsak jmeno jine.. Nevim, co s tou postou mam delat, jsme od rana do vecera v praci a bohuzel nikdo z nas nema cas chodit vracet tyto zasilky na postu. Dale mi to prijde od dorucovatele znacne nezodpovedne chovani.
Prestat nam vkladat do schranky cizi postu
|
Tweet |
Spotřebitelka má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman