Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32774Mazanie inzeratov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2019, před 6 lety

Pavol Zvonek

Znění stížnosti

Dobry den ,
mam na Vas 1 otazku.
Jak je to mozne ,ze mozem mat interaty na bazos.cz bez problemov a v pohode.
A na bazos.sk niekto stale vymazava mi inzeraty.
Mam pocit ako by Vas administrator stranky bazos.sk mal neake vyhody albo benefity.
An neverite skuste vystavit maly traktorek a do hodiny Vas inzerat je prec.


Požadované řešení

Prosim odblokovat moje cisla,e-mailove adresy a nemazat sukromne inzeraty.Ak sa jedna o penize tak prosim uvest na stranke ceny na nemazane inzeratov.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2019 08:12, před 6 lety

Dle bodu 10. Podmínek využívání služeb serveru Bazos.sk (https://www.bazos.sk/podmienky.php), "Prevádzkovateľ nezodpovedá za činnosť užívateľov služieb Bazos.sk ani za spôsob akým služby Bazos.sk využívajú. Správca nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné zneužitie služieb serveru užívateľmi či tretími osobami. "

Zároveň bod 5 stanovuje: "Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát pokiaľ je inzerát vložený do nesprávnej sekcie s ohľadom na text inzerátu alebo inzerát budí dojem, že užívateľom je iná právnická alebo fyzická osoba. Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát aj pri podozrení, že inzerát odporuje podmienkam Bazos.sk."

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2019 05:45, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.