Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobry den ,
mam na Vas 1 otazku.
Jak je to mozne ,ze mozem mat interaty na bazos.cz bez problemov a v pohode.
A na bazos.sk niekto stale vymazava mi inzeraty.
Mam pocit ako by Vas administrator stranky bazos.sk mal neake vyhody albo benefity.
An neverite skuste vystavit maly traktorek a do hodiny Vas inzerat je prec.
Prosim odblokovat moje cisla,e-mailove adresy a nemazat sukromne inzeraty.Ak sa jedna o penize tak prosim uvest na stranke ceny na nemazane inzeratov.
|
Tweet |
Dle bodu 10. Podmínek využívání služeb serveru Bazos.sk (https://www.bazos.sk/podmienky.php), "Prevádzkovateľ nezodpovedá za činnosť užívateľov služieb Bazos.sk ani za spôsob akým služby Bazos.sk využívajú. Správca nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné zneužitie služieb serveru užívateľmi či tretími osobami. "
Zároveň bod 5 stanovuje: "Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát pokiaľ je inzerát vložený do nesprávnej sekcie s ohľadom na text inzerátu alebo inzerát budí dojem, že užívateľom je iná právnická alebo fyzická osoba. Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát aj pri podozrení, že inzerát odporuje podmienkam Bazos.sk."
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.