Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opakovaně žádám o přesnou částku kterou mám doplatit. Potřebuji podstoupit léčbu s nejasným koncem. Rodina se složila aby se pohledávky doplatily. Avšak firma na emaily nereaguje a telefóny nezvedá.
1480731/8597
Výpočet přesné částky. Poté prosím o potvrzení o bezdlužnosti.
|
Tweet |
Společnost sama uvádí na svých stránkách možnost podání případné reklamace či stížnosti, a to:
písemně na adresu sídla společnosti, JUSTRINON MANAGEMENT a.s., U vlečky 1749/4, Modřany, 143 00 Praha 4, e-mailem na adresu: info@justrinon.cz
Aby byla stížnost či reklamace správně a včas vyřízena, měla by obsahovat:
Vaše jméno, příjmení a datum narození, název smlouvy, které se stížnost či reklamace týká, případně také její číslo a datum uzavření a spisovou značku případu, kontaktní adresu, popř. e-mailové spojení pro upřesňující dotazy k reklamaci či stížnosti, přesný popis obsahu reklamovaného případu s doložením veškeré dostupné dokumentace a dalších podstatných údajů
datum podání reklamace či stížnosti, podpis.
Lhůta pro vyřízení reklamace či stížnosti je 30 dnů od doručení reklamace či stížnosti do společnosti.
V případě vzniku sporu ze smlouvy o spotřebitelském úvěru nebo v souvislosti s ní se může spotřebitel obrátit na finančního arbitra jakožto orgán mimosoudního řešení těchto sporů (Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, www.finarbitr.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.