Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#32780Chování zaměstnanců, prodej zboží za špatnou cenu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2019, před 6 lety

Kateřina Vokrojová

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem pravidelným zákazníkem prodejny Billa ve Strakonicích v ulici Na Ohradě. Včera jsem si koupila nanuky, u nichž visela jiná cena, než mi byla účtována. Požádala jsem tedy pokladní, aby mi to prověřila, a dostalo se mi odpovědi, že zapomněli vyměnit cenovky.Požádala jsem ji tedy, aby zavolala paní vedoucí, neboť tohle není první moje zkušenost se špatnou cenou. Velice nezdvořile mi odsekla, že odpoledne tam žádná vedoucí není. To mě hodně překvapilo, že odpoledne není k dispozici ani vedoucí úseku, ani vedoucí směny, jen hlavní pokladní, která mi opět nezdvořilým tónem vysvětlila, že chyby dělají všichni a kdesi cosi... Nakonec po kratším dohadování mi tedy vrátila peníze, které jsem zaplatila navíc, a nanuky jsme dostala ta cenu, která byla uvedena na cenovce.


Požadované řešení

Byla bych ráda, abyste celou situaci prověřili, opravdu se tohle opakuje dost často a vždy jen v neprospěch zákazníka. Musím vždy kontrolovat účtenky a nedovedu si představit, kolik lidí už takhle přišlo o svoje peníze. V této provozovně se zaměstnanci dost střídají a je škoda, že jí tímhle kazí pověst. Mnohdy je jejich chování dost špatné. Dále by mě zajímalo, zda je opravdu správné, aby v prodejně nebyl na odpolední směně žádný vedoucí a čí povinnost je tyto problémy řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2019 10:57, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2019 05:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.