Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes, tj. 16.5.2019, jsem převzala balík z Vaší společnosti za 1 698,- Kč a byla jsem nemile překvapena. V televizi jste nabízeli bílý bezešvý váleček, ale dodali jste modrý se švem. Modrý jsem si přes internet mohla koupit za 500,- Kč oproti Vaší nabídce.
Navíc na Vaší telefonické lince tvrdili, že v případě nespokojenosti mohu váleček vrátit do 30 dnů, i použitý, ale ve Vašich podmínkách je uvedeno vrácení zboží nepoužité a ještě k tomu do 15 dnů.
Považuji to za podvodné jednání z Vaší strany.
Proto zboží vracím a budu žádat o vrácení peněz včetně poštovného. V opačném případě budu celou záležitost řešit s ČOI.
J. Košecká, Holubice 79
jiný typ válečku Paint Runner Pro
vrácení peněz (celé částky 1 698,- Kč) na účet
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.