Společnost


Centrální výběrová řízení a.s.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#32784Chovani podomnich obchodniku poskytnute mylne informaces

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2019, před 6 lety

Ivana Kozlikova

Znění stížnosti

Dobry den,dne14.5.2019 pri me nahodne kontrole chalupy v Listanech u Loun mne oslovily 3 zastupkyne,predstavily se jako kontrola vsech dodavatelu z energiemi, zda poskytuji dodavatele stanovene podminky na slevy pro sve zakazniky.Tvrdily,ze musi chodit dum od domu a zkontrolovat vsechny obyvatele.Vzhledem k tomu,ze nemam v teto obci trvale bydliste predpokladala jsem,ze obecni urad o teto akci vi,v obci je zakaz podomniho prodeje.Tak jsem pred vstupem do domu poskytla pozadovane informace,bohuzel i ze sveho email.uctu,k jehoz nahlednuti mne velice radi pomohly,Podepsala jsem od nich pozadovane a plnou dokumenty i plnou moc.Nemela jsem vzhledem k velice rychlemu jednani pred nimi se podrobne seznamit s uvedenymi materialy a az kdyz jsem za nimi vysla ven,protoze jsem myslela,ze budou u sousedu s touto kontrolou a zjistila jsem ze níkde nejsou,radeji jsem zavolala na policia tuto akci nahlasila,ti mne poradili zruseni smlouvy.Nejvice mne tizi,ze jsem je seznamila se svymi osobnimi udaji.Prosim poradte co s tim a jak.Dekuji Kozlikova Ivana Anglicka 2228 Kladno


Produkt

Zruseni uzavrene smlouvy,zruseni plne moci.


Požadované řešení

Pomoc pri spravnem zruseni teto smlouvy,zruseniplne moci a zablokovani vsech mych osobnich udaju .Dekuji predem za fundovanou pomoc.Smlouva c.0113065


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 14:57, před 6 lety

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoli), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je také vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil, případně že se pokoušel od smlouvy odstoupit, ale ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.

Pokud navíc zástupce společnosti při nabízení služby uváděl nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě může být společnosti uložena sankce ze strany České obchodní inspekce (nebo Energetického regulačního úřadu, pokud se jednalo o smlouvu uzavřenou s obchodníkem, jenž podniká v energetických odvětvích a tato smlouva s touto podnikatelskou činností souvisí - např. smlouva o dodávkách energií). Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik, má možnost se obrátit se uvedené dozorové orgány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2019 11:32, před 6 lety

Dobrý den, paní Kozlíková,

přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije. Zákazníkům, kterým nebyla nalezena výhodnější cenová nabídka než u jejich aktuálně stávajícího dodavatele, je odesílán dopis s informací, že jim společnost Centrální výběrová řízení nenalezla výhodnější nabídku, než kterou mají aktuálně, a to společně s doporučením setrvání u jejich stávajícího dodavatele.

Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.
Pokud trváte na odstoupení od smlouvy a potřebujete poradit se sepsáním dokumentu, stačí se obrátit na náš email podpora@cvras.cz, kde Vám kolegové poradit co a jak dále.

Jestli máte pocit, že jsme ve výše popsaném procesu pochybili, pošlete nám prosím na e-mailovou adresu ombudsman@cvras.cz číslo Vaší přihlášky a my ověříme postup sepsání přihlášky. Věříme, že se vše vyřeší k Vaší spokojenosti.

Věříme že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

S pozdravem

Tým CVŘ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2019 13:51, před 6 lety


Ivana Kozlikova

Dekuji za vasi pomoc a snahu.Trvam na svem pozadavku ohledne zruseni smluv,odnrti plne moci vymazu vsech mych osobnich udaju.plynouci s uzavreni smlouvy c.011306 a c.011305,pro ztratu duvery v poctive jednani teto spolecnostiSvuj pozadavek jsem zaslala i ombudsmanovi teto spolecnostiNeminim v budoucnu resit sve ev.zadluzeni jen proto,ze.nekdo pod jmenem firmy vylakal ze mne osobni udaje.Zatim moc dekuji za vasi pomoc.Kozlikova
M

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 22:01, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2019 10:08, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.