Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Preco sa neda dovolat na vami udavane cislo ????
Vypisala som reklamaciu , ale som sa nedozvedela zo servisnej stranky, ci bola odoslana alebo nie. Chcem poslat naspat nevyhovujuce plavky. Na adresu:ATELI, s.r.o. Sokolovka 1127/118, 323 Plzen, CR...je to spravna adresa???
Plavky nezodpovedaju obrazku, miesto latky su tam gumy co mojmu veku neprislucha su absolutne nevhodne. Mam 69 a viac odkyvaju ako je na obrazku uvedene.
Pozadujem vratit peniaze
|
Tweet |
Pokud má dodané zboží jiné vlastnosti než-li ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Dobrý den,
napište mi prosím číslo objednávky. Situaci poté ráda prověřím.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Uz som dostala odpoved, ze tovar mozem vratit na adresu ATELI v Bratislave, co som dna
17.5. aj vratila doporucenou zasielkou podacie cislo RE477144894SK.
Predpokladam, ze v priebehu tyzdna zasielka bude na mieste kam som ju odoslala a dostanem aj vyrozumenie o prijati.
Dakujem, s uctou Daniela Durcova
Dobrý den,
děkuji Vám za informaci. Zákazníkům nezasíláme potvrzení o převzetí zásilky. Reklamační oddělení Vás bude informovat do emailu, jakmile bude vratka vyřešena.
Reklamace řešíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 30 dní od přijetí požadavku. Uděláme vše proto, abychom reklamaci vyřídili, co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.