Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes 16.5.2019 jsem zakoupil česnek NEOBYČEJNÉ KOUSKY 3 KUSY A PO PŘEVÁŽENÍ JSEM ZJISTIL, ŽE ANI JEDEN BALÍČEK NEMÁ DEKLAROVANÝCH 350g ale POUZE MAXIMÁLNĚ 340g a MÉNĚ!!!
Jedná se tudíž o klamavou reklamu v letáku a především o ŠIZENÍ ZÁKAZNÍKŮ!!!
POKUD MI TOTO OŠIZENÍ NA 3 BALÍČCÍCH ČESNEKU NĚJAK VHODNĚ NEVYKOMPENZUJETE, HODLÁM TO REKLAMOVAT na ČOI...
Bylo to v PENNY České Budějovice, sídliště Máj.
PARAGON MÁM SCHOVANÝ pro ČOI.
ŽÁDÁM KOMPENZACI ZA MÉ OŠIZENÍ?!
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí (nemají deklarovanou hmotnost), je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.