Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
při kontrole výpisu z mého účtu č. 933323143/0800 jsem zjistila, že mi bylo přes platbu kartou dvakrát strženo 950,35 Kč za nákup v prodejně TESCO v Hradci Králové na Rašínově třídě, a to už dne 23.4.2019.
Do dnešního dne mi peníze na účet vráceny nebyly, přestože jsem byla dvakrát telefonicky ujišťována pracovnicí na infolince, že se platba řeší.
Včera jsem přes zákaznickou linku získala kontakt na e-mail:eden.recepce@tesco.com, kam jsem se znovu obrátila. Zprávu dosud nikdo nečetl.
Žádám Vás tímto o vyřízení a vrácení přeplatku ve výši 950,35 Kč zpět na můj účet.
Děkuji. S pozdravem
K. Kempfová
viz popis
Vrácení neoprávněně stržené dupl. částky ve výši 950,35 Kč ze dne 23.4.2019 na můj účet - viz popis
|
Tweet |
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy částka byla stržena dvakrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit doklad o koupi, aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.