Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#32798Vrácení dvojí úhrady platební kartou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2019, před 6 lety

Kamila Kempfová

Znění stížnosti

Dobrý den,

při kontrole výpisu z mého účtu č. 933323143/0800 jsem zjistila, že mi bylo přes platbu kartou dvakrát strženo 950,35 Kč za nákup v prodejně TESCO v Hradci Králové na Rašínově třídě, a to už dne 23.4.2019.

Do dnešního dne mi peníze na účet vráceny nebyly, přestože jsem byla dvakrát telefonicky ujišťována pracovnicí na infolince, že se platba řeší.
Včera jsem přes zákaznickou linku získala kontakt na e-mail:eden.recepce@tesco.com, kam jsem se znovu obrátila. Zprávu dosud nikdo nečetl.
Žádám Vás tímto o vyřízení a vrácení přeplatku ve výši 950,35 Kč zpět na můj účet.


Děkuji. S pozdravem

K. Kempfová


Produkt

viz popis


Požadované řešení

Vrácení neoprávněně stržené dupl. částky ve výši 950,35 Kč ze dne 23.4.2019 na můj účet - viz popis


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 08:25, před 6 lety

Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy částka byla stržena dvakrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.

Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit doklad o koupi, aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2019 05:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.