Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
5.5.2019 jsem poslala ze Salzburku(Rakousko) balík do Cech,do Ceských Budějovic.Z Rakouska byl do Cech doručen již za 2 dny.V Cesku bohužel po 14dnech ještě stále není u adresáta.Na moji urgenci napřed paní operátorka tvrdila,že je špatná adresa,když se přesvědčila že je správná tak požadovala tel.číslo,že jinak že balík nepustí dál.Když jsem požadovala kontakt na jejího nadřízeného ,nedala mi ho.Takže příští balik ,který budu posílat,budu požadovat v Rakousku aby nebyl svěřen společnosti intim. Jde o diletantskou firmu,alespon podle neprofesionálních služeb a chování jejích zaměstnanců.
číslo balíku...CA501482957AT
okamžité dodání zásilky....přinejmenším s omluvou!A vysvětlit zaměstnancům jak jednat se zákazníky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.