Společnost


Luxury Tours

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#3280Podvodné jednání, nevrácení peněz za zaplacené služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2014, před 11 lety

Vladimíra Bohatová

Znění stížnosti

Dne 14.1.2014 jsme u této společnosti zaplatili bankovním převodem 26 980 Kč za 2 zpáteční letenky Praha - New York. Obdrželi jsme od nich rezervaci na let s British Airways s oznámením, že těsně před odletem nám zašlou palubenky a můžeme provést check-in. Uvedený kód byl neplatný a dotazem u BA jsme zjistili, že letenky byly objednány, ale protože nebyly zaplaceny, po 3 dnech rezervaci zrušili. Okamžitě jsme spojili s Luxury tours, kde nám nabídli náhradní let nebo vrácení peněz. Náhradní let byl opět podvod, protože na ČSA o tom nic nevěděli. Žádali jsme okamžité vrácení peněz na uvedené bankovní spojení. Dodnes, ačkoliv jsme psali několik stížností a hovořili s příslušnou osobou, vždy tvrdil, že peníze hned posílá, jsme doposud nic nedostali zpět.


Produkt

Na uvedených adresách nikdo tuto společnost nezná. Hledala ji tam podle ostrahy v recepci i Policie ČR


Požadované řešení

Žádáme o vrácení peněz v nejbližší možné době.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2014 11:46, před 11 lety

Pokud bylo předmětem služby zajištění letecké přepravy, kterou společnost nezajistila ve stanoveném termínu, má spotřebitetel právo na vrácení peněz v určeném termínu. Společnost doporučujeme dále vyzvat tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Je-li poškozených více, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 09:33, před 10 lety

Společnost Luxury Tours nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.