Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#32802Chybějící vyúčtování a navýšení zálohy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2019, před 6 lety

Lukáš Svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den,

bohužel mi stále chybí vyúčtování za minulý rok a navíc došlo k navýšení záloh bez pořádného vysvětlení.

Na infolinku se nedá dovolat a na emailový kontakt nikdo nereaguje. Již se začínám obávat, jestli se skutečně jedná o seriozního dodavatele, jak se prezentují.


Horst Fritsch


Produkt

Dodávky plynu


Požadované řešení

Kontakt od dodavatele a zaslání vyúčtování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 14:03, před 6 lety

Stanovení výše záloh u dodavatelů energií má svoje pravidla, které by měla být ze strany dodavatele dodržována. V ustanovení § 11a odst. 9 zákona č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích a o změně některých zákonů (energetický zákon), je stanoveno: "Uplatňuje-li držitel licence na obchod s elektřinou, obchod s plynem, výrobu elektřiny, výrobu plynu nebo dodavatel tepelné energie zálohové platby na dodávku elektřiny, plynu nebo tepelné energie, stanoví zálohové platby nejvýše v rozsahu důvodně předpokládané spotřeby elektřiny, plynu nebo tepelné energie v následujícím zúčtovacím období."

Z výše uvedeného vyplývá, že má dodavatel povinnost brát v potaz důvodně předpokládanou spotřebu energie, která zpravidla vychází ze spotřeby za předchozí srovnatelné období.

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.5.2019 09:48, před 6 lety

Dobrý den pane Svoboda,
dle informací ze systému vidím, že Váš email, který jste zasílal 15.5.2019 kolegyně začala zpracovávat 17.5.2019. Ten den Bylo vystaveno vyúčtování, které bylo odesláno poštou. Vaše vyúčtování je splatné 31.5.2019 a bude Vám zasláno složenkou na adresu odběrného místa.
Doufáme, že nyní vše v pořádku.

S pozdravem,
Stabil Energy s. r. o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 05:58, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.6.2019 08:15, před 6 lety


Lukáš Svoboda

Hodnocení:

Komentář: Došlo k zaslání vyúčtování.