Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
Dne 13.5. jsem předala balíček v Parcelshopu Potraviny U Machů, Malé Svatoňovice. Zásilka je registrována pod Vaším podacím číslem:
40070132286
Zásilku jsem směřovala pro svého syna do Parcelshopu Žabka, Kaprova ulice, Praha 1. Dne 15.5. jsem očekávala doručení do tohoto Parcelshopu, syn se byl i na místě ptát osobně, nicméně balíček tam vůbec nedorazil, na Vaši zákaznickou linku ani při do Žabky v Kaprově ulici se nelze dovolat. Jediná informace, která je k dispozici na online sledování zásilky je ta, že zásilka nebyla 15.5. doručena z důvodu dohody doručení na jiný pracovní den.
Ani já, ani můj syn jsme však takovou dohodu neučinili a marně čekáme na dodání zásilky, jejíž obsah je pro mého syna nesmírně důležitý. Tímto žádám o zprávu obratem, kdy bude zásilka doručena a kde se v tuto chvíli nachází!
Vzhledem k tomu, že mne informační linka PPL ujistila, že zásilky jsou obvykle doručovány do druhého dne považuji současný stav za naprosto neuspokojivý a tímto službu reklamuji a požaduji okamžité vyřešení.
Nutno dodat, že je to poprvé a evidentně také naposledy, co jsem využila Vašich služeb coby soukromá osoba. Věřila jsem, že Vaše služba dokáže směle konkurovat České poště, ovšem očividně jsem se spletla. Když už jsem se konečně dovolala dnes před polednem na Vaši zákaznickou linku, tam mi bylo řečeno, že zásilka je na depu v Říčanech. Operátorka mi řekla, že jsem udělala velikou chybu, když jsem to poslala do Žabky, protože každý přece ví, že Žabky jsou problematické. Na můj dotaz, kde já jako zákazník se při objednávání služby tuto informaci mohu dozvědět. Na tuto otázku jsem odpověď nedostala. Na dotaz, proč mne nikdo nekontaktoval s tím, že se zásilka válí na depu v Říčanech, mi bylo řečeno, že v 98% případech PPL informuje emailem. Já jsem ovšem žádný takový email neobdržela. Takže bohužel jsem v těch 2% procentech, kdy se PPL na zákazníka naprosto vykašle. Bylo nabídnuto náhradní řešení. Ó jaká sláva!! Prý může být balíček doručen do Žabky v pondělí 20.5., ale to jenom možná, protože záleží prý na Žabce jestli balíček přijme. Podotýkám, že se jedná o malou krabičku, která nemá ani půl kila a vejde se do kabelky. Jenže doručení v pondělí už je mi naprosto k ničemu, protože to už syn v Praze nebude. Dále mi bylo nabídnuto druhé náhradní řešení, ať si příjemce dojede osobně na depo do Říčan. To opravdu myslíte vážně???? Příjemcem je 13tileté dítě, tudíž jako rodič ho nikam za Prahu kdovíkam posílat určitě nebudu. To by bylo krajně nezodpovědné a navíc by syn mohl být vystaven bezpečnostním rizikům. Nechápu, jak může Vaše firma s čistým svědomím nabízet tuto službu prostřednictvím nespolehlivého partnera Žabky. Pokud víte, že je spolupráce s nimi nespolehlivá, proč spolupráci nerozvážete? Vám nevadí, že taková mizerná spolupráce, respektive NEspolupráce ničí Vaši pověst? Vám nevadí, že díky tomuto faux-pas už nejen že Vašich služeb nikdy nevyužiji, ale že o tom řeknu všem svým přátelům? Vám nevadí, že po této zkušenosti nebudu vybírat PPL ani při objednávkách přes e-shop, protože moje důvěra ve Vás je rozcupována na kusy?
Operátorka navrhla, že může balíček nechat vrátit ke mě, coby odesílateli. Ó děkuji, to jsem ráda, že nemusím jet 150 km do Říčan osobně.
14.5.2019 15:39 Zásilka přijata od odesílatele do systému PPL.
14.5.2019 18:39 Zásilka se nachází na vstupním depu.
14.5.2019 22:38 Zásilka se nachází na centrálním překladišti.
15.5.2019 0:20 Zásilka se nachází na doručujícím depu.
15.5.2019 7:52 Zásilku doručujeme na ParcelShop
15.5.2019 16:35 Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody doručení na jiný pracovní den.
S pozdravem
Jana Volhejnová
40070132286
Omluva a vrácení celé zaplacené částky za přepravné obratem + doručení zásilky zdarma zpět odesílateli.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.