Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32804Neschopnost správné informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2019, před 6 lety

Jaroslava Matějčková

Znění stížnosti

Dne 16.5.2019 dopoledne nebylo možné koupit jízdenku na EC174 z Prahy hl.n. do Bad Schandau a dále do Mikolášovic neboť prý vlak nejede. Od 24.4.2019 jsem měla místenky pro 3 osoby vydané ve Stříbře a 2 osoby kupovaly jízdenky v Plzni. Je smutné,že ani na osobní pokladně nedopadla záležitost jinak. Co je to za odborníky ,nevím? Celou záležitost řešila pokladní ve Stříbře a nakonec vlak jede a místenky mohu použít. Je jen s podivem,co všechno je u ČD možné. Chci poukázat na neschopnost některých pracovníků kteří dělají podniku tak trochu ostudu.


Požadované řešení

Omluva za komplikace a pochvala pokladní ve Stříbře Hrbáčkové-Hřebíkové


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 13:22, před 6 lety

V případě nevyhovujících přepravních služeb je oprávněn spotřebitel podat stížnost. Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2019 05:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.