Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
již delší dobu nedoručuje pošta Prosek doporučené zásilky.Automaticky aniž by zvonila nebo dala alespoň lístek do schránky , zásilku předá na Poštu Freyova a ta zásilku po uplynutí lhůty pošle zpět odesilateli.Informací na Proseku vedoucí pošty se omluvila a zdělila že o tom je informována a vzhledem že to není jediný případ toto s doručovatelkou řeší .Ale jiné je to s poštou Fénix ty se vůbec nenamáhají poštu doručit a nechají ji ležet 10 dní a posléze pošlou zpět . Na dotaz proč ? Nějaký muž jenž se ani nenamáhal se představit , arogantní a sprosté jednání dne 13.5.2019 na poště Fénix.Na dotaz proč nechali ležet zásilku 10 dní na poště a nesnažili se ji doručit - sdělil že nemají doručovatelky a že můžu být rád že jsem měl intuici se po zásilce shánět jinak by jmenovaného dne byla odeslána zpět odesilateli.Zásilka byly důležité dokumenty pro Ministerstvo Vnitra,ČR.které díky ignoranci a neschopnosti pošty Fénix jsem nestihl lhůtu danou , tímto úřadem. Zásilka byla odeslána 29.4.2019 z Brna- do rukou předána na poště Fénix 13.5.2019- zásilka má číslo RR02065390 8 CZ - na obálce je i tištěná připomínka nevracet a vložit do schránky.ev. možnost doručení. Obálka červený pruh. Podotýkám budu-li mít problémy s Ministerstvem Vnitra tak vzniklé náklady budu soudně vymáhat na vás. Jednoznačně jste porušili svoje povinnosti.Pochopitelně jsem si na vše zajistil svědky a dokumentaci.
zásilka RR 02065390 8 CZ červený pruh
zásadně poučit personál, aby alesoň vhodil do schránky lístek s upozorněním že nějaká zásilka existuje, když nemá čas zazvonit a zásilku předat.Dále personál na pošta Fénix je již několik let absolutní katastrofa , není to jen můj názor .tento případ není ojedinělý, je to běžná praxe této pošty .A nechápu drzost a sprosté jednání vedení pošty Fénix.Sami se přesvěčte kontrolou, kolik zásilek je odloženo aniž by se někdo snažil spojit s poštou Prosek a dodatečně dát poštovní doručovatelce avizo aby dala do schránky lístek že je na poště Fénix uložena zásilka.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman