Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, mám shodný problém, jako v podstatě všichni uživatelé, kteří se dostali do kontaktu s PAIDWINGS AG. Zategistroval jsem se na měsíc na jimi placený server do sekce "VIP" Jelikož jsem zjistil, že služba je prakticky nepoužitelná, profil jsem zadal zrušit dle dostupných možností poskytovatele a dál tomu nevěnoval pozornost s tím, že po ukončení jednoho měsíce, na který bylo členství uhrazeno bude věc vyřešena. K mému překvapení si společnost částku další měsíc strhla sama bez mého vědomí s tím, že se jede dál. Nechal jsem zablokovat kartu, veškerá komunikace, kterou firma rozesílá je SPAM, což sama společnost ve svých materiálech připouští. Navíc přišel dopis z Německa, ve kterém je krkolomnou češtinou a s interpunkčními chybami požadováno, abych uhradil částku 74,02 EUR. Dopis neobsahuje žádná razítka, a v podpisové doložce, je kolonka "advokát" kde se nalézá nějaký podpis, přičemž čitelné jméno osoby, která podepisovala zde chybí. Zatím jsem nic nezaplatil, byt mě urgují s platbou do 29.5.2019. Jelikož mi přijde, že se jedná o pohledávku, která je naprosto neoprávněná, rád bych věděl, jestli trvat na svém a rozhodně nic neplatit. Nehledě na skutečnost, že obsahem textu v přípisu dopisu je vysloveně uvedeno cit. "Uznávám, že dluží 74.02 EUR" což je dle mého nesmysl a nic takového uznat nehodlám. Rovněž jsem neváhal a po obdržení dopisu o pohledávce jsem pro jistotu zaslal na email společnosti jimi předepsaný formulář pro zrušení účtu, byť jsem předpokládal, že byl tedy zrušen už v minulosti
pouzesex.cz
Prosím o vyjádření o oprávněnosti údajných pohledávek společnosti, díky
|
Tweet |
Podle čl. 5 odst. 2 Podmínek užití společnosti Paidwings AG může uživatel placené služby vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na 41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.
Výpověď zašlete prokazatelnou formou na některý z uvedených kontaktů (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland, fax: 41 (0) 41 5087019, e-mail: support@datingcustomercare.com).
Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se pouze zbavuje spotřebitel možnosti nadále využívat placené služby.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.
Spotřebiteli nicméně doporučujeme, aby smluvní vztah prokazatelně vypověděl a ponechal si o tom doklad.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.