Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
nedodania návodu na obsluhu v sl.jazyku, že tovar neobsahuje návod v sl. jazyku nebolo nikde vyznačené. Je to podvod na zákazníka, hoci viem, že každý dovezený tovar musí obsahovať návod v sl. jazyku. Zatiaľ neúspešne hladám na nete návod v sl. jazyku
urýchlene prosím dodať návod aby som mohol prístroj používať spokojnosti, jedná sa o prekladač jazykov
|
Tweet |
Pokud výrobku chybí inzerované příslušenství, bez kterého jej nelze užívat, neslouží účelu pro který je určen a jedná se tedy o vadu, kterou je třeba reklamovat.
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, prosíme zákazníka nech sa obráti na kolegov na info@vigoshop.sk. Táto sťažnosť je určená pre nich. Ďakujeme za pochopenie.
Pekný deň, Vigoshop
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý deň,
zatiaľ od distribútora som nedostal žiadnu odpoveď, sťažnosť sa rieši neviem kde.
jedno je isté prístroj sa nedá používať, netrvám na tom aby návod bol v slovenčine mne vyhovuje aj čeština, alebo maďarčina.
S pozdravom
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na žádost spotřebitele.
Dobrý deň, kontaktovali sme kolegov na Slovensku. Zákazníka kontaktovali sami.
Pekný deň, Vigoshop
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel nám sdělil, že mu byl návod nakonec doručen. Stížnost proto uzavíráme.