Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#32809Návod na obsluhu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2019, před 6 lety

Zoltán Dibusz

Znění stížnosti

nedodania návodu na obsluhu v sl.jazyku, že tovar neobsahuje návod v sl. jazyku nebolo nikde vyznačené. Je to podvod na zákazníka, hoci viem, že každý dovezený tovar musí obsahovať návod v sl. jazyku. Zatiaľ neúspešne hladám na nete návod v sl. jazyku


Požadované řešení

urýchlene prosím dodať návod aby som mohol prístroj používať spokojnosti, jedná sa o prekladač jazykov


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 15:17, před 6 lety

Pokud výrobku chybí inzerované příslušenství, bez kterého jej nelze užívat, neslouží účelu pro který je určen a jedná se tedy o vadu, kterou je třeba reklamovat.

Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.5.2019 13:30, před 6 lety

Dobrý deň, prosíme zákazníka nech sa obráti na kolegov na info@vigoshop.sk. Táto sťažnosť je určená pre nich. Ďakujeme za pochopenie.

Pekný deň, Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 05:57, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.6.2019 15:06, před 6 lety


Zoltán Dibusz

Dobrý deň,
zatiaľ od distribútora som nedostal žiadnu odpoveď, sťažnosť sa rieši neviem kde.
jedno je isté prístroj sa nedá používať, netrvám na tom aby návod bol v slovenčine mne vyhovuje aj čeština, alebo maďarčina.

S pozdravom

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2019 07:21, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na žádost spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.7.2019 13:28, před 6 lety

Dobrý deň, kontaktovali sme kolegov na Slovensku. Zákazníka kontaktovali sami.

Pekný deň, Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2019 06:19, před 5 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2019 06:47, před 5 lety

Spotřebitel nám sdělil, že mu byl návod nakonec doručen. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.