Společnost


Polarnet s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3281Nedostupná komunikace s firmou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2014, před 11 lety

Petr Wasserbauer

Znění stížnosti

22:04:2013 jsem zakoupil rádio Classic V. Bohužel displej začal blikat a intenzita jasu poklesla natolik, že není nic vidět, rádio nelze seřizovat ani ladit.

Pokoušel jsem se dovolat na zákaznickou linku do podniku Polarnet s. r. o., ale není funkční.

Na emaily nikdo neodpovídá a tak jsem napsal o radu dánskému výrobci co mám dělat. Sice jste neodpověděli, ale ozvala se obchodní manažerka Jana Vlková z Polarnetu s. r. o. ať jim radio pošlu do Berouna, že ho opraví a že mám postupovat podle obchodnívh podmínek, kde jsem se dočetl, že mám rádio poslat výrobci do Dánska.

Moc se mně to nezdálo, a proto jsem napsal zase email do Polarnetu, že bych chěl funkční tel. číslo, ale nikdo neodpovidal a tak jsem zase napsal a že chování firmy rozmáznu na Facebboku.

Ozvala se opět obchodní manažerka firmy Jana Vlková, že mně zdvořile žádá o zaslaní rádia do firmy, že ho opraví.

Bohužel jsem jen utratil spoustu peněz za poštu, protože firma Polarnet s. r. o. si rádio nepřebrala a nechala si ho uložit na poště.

Pošta ho po 15 dnech vrátila.

Na emaily se neodpovídá, zákaznická tel. linka nedostupná.

Tak prosím o radu jak tuto situaci řešit.
Petr Wasserbauer


Produkt

Internetové radio Classic V od výrobce OXX DIGITAL z Dánska


Požadované řešení

Oprava, vrácení již zaplaceného poštovného, v případě žádosti o nové zaslání pouze předplacenou službou od firmy Polarnet s. r. o.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2014 12:54, před 11 lety

Prodávající je povinen spotřebitele dle § 13 zákona o ochraně spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Pokud tak neučiní, může spotřebitel podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
V případě, že se spotřebitel řídil pokyny společnosti, považuje se reklamace za uplatněnou. Nepřevzetí zaslaného zboží by nemělo jít k tíži spotřebitele. Doporučujeme uschovat důkazy o vrácení zásilky. Zároveň je možné společnost upozornit na fakt, že lhůta na reklamaci počala běžet. Bylo by nutné prokázat, že se spotřebitel řídil pokyny společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 09:36, před 10 lety

Společnost Polarnet s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.