Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
V pátek 17.5. se řidič autobusu číslo 115 bezdůvodně rozkřičel na cestující, že na zastavce Pod Stadionem nebude zastavovat, i přesto, že to je zastávka právě tohoto autobusu. Důvod uvedl, že autobus jede do Rychnova a jinde zastavovat nebude. Prý cestující mají jezdit autobusy číslo 112 a 119. Nakonec tedy zastavil, ale jedná starší dáma z něj byla tak vystrašená, že raději zůstala sedět. Panu řidiči jsem se bála něco říct, jelikož by mě nejspíše ani nenechal vystoupit.
Autobus číslo 115 ve směru na Rychnov, zastávka Pod Stadionem. Starší řidič se rozkřičel na cestující, kteří pouze chtěli vystoupit.
Rád bych, aby se tato stížnost k panu řidiči dostala a on si uvědomil, že na cestující, kteří pouze chtějí vystoupit (a mají na to právo) se hystericky nekřičí. Není to poprvé, co se mi toto stalo a rozhodně to nedělá dobrý obrázek vaší společnosti. Je možné, že pan řidič neměl dobrý den, ale aby se kvůli němu bála starší dáma vystoupit, je opravdu ubohé.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné, vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.