Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobrý den,na jaře 2017 jsem na pobočce AAA zaplatil zálohu na přepravu vozu z jiné pobočky ve výši 2000 Kč.
Ke koupi vozu nedošlo (byl dovezen špatný model vozu).
Zálohu jsem,ponechal v autobazaru.Pro případ výběru jiného vozu.Vůz jsem koupil jinde.
Bohužel jsem doklady od vratné zálohy důkladně založil a už nenašel.
Bylo mi řečeno,nemáte doklady není záloha.Moje chyba.
Teď v roce 2019 jsem doklady našel.
Na pobočce AAA však odmítly zálohu vrátit.
Důvod:účetně nemožné zasahovat do předloňského roku,a zaplacení DPH ze zálohy.
Otázka zní má právo AAA takto postupovat.
V dokladech není sepsána žádná doba na vyzvednutí či propadnutí zálohy.
Děkuji
Vrátná záloha
Vrácení zálohy.
|
Tweet |
Pokud společnost inkasovala částku za službu kterou nesplnila, vznikl spotřebiteli nárok od smlouvy (o převozu vozu) odstoupit. Při odstoupení od smlouvy má společnost povinnost vrátit spotřebiteli zaplacenou částku, pokud tak neučiní, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli musí ochuzenému vydat, oč se obohatil.
Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni
Tvrzení společnosti, že již částku nemůže vydat nepovažujeme za správné, neboť právní nárok spotřebitele na její vydání trvá. Právo na vydání nebylo promlčeno dle § 629 ve spojení s § 638 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Hrubý,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste chtěl koupit a na nějž jste skládal zálohu, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den,SPZ vozu je 6AE5478.
Děkuji Hrubý
Dobrý den,
prosím pošlete mi sken dokkladu od zálohy na můj email jitka.mikova@aaaauto.cz, abych mohla Vaši záležitost dořešit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, včera jsem se vrátil domů z dovolené.
Během dnešního dne dokumenty, nascanuji a pošlu.
Děkuji za pochopení.
Hrubý
Vážený pane Hrubý,
děkuji za zaslání podkladů, potvrzuji jejich přijetí. Předala jsem je dále kolegům k řešení – brzy Vás budou kontaktovat. Věřím, že se věc co nejdřív dořeší.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, společnosti AAA Auto jsem odeslal potřebné dokumenty.
Zatím bez odpovědi.
Hrubý
Dobrý den,
prosím zastavte se s originálem dokladu o záloze, který jste mi zasílal emailem, na pobočce v Jihlavě, kde jste původně zálohu skládal. Kolegové z pobočky budou o všem informováni a zálohu Vám vyplatí zpět.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Hodnocení:
Komentář: Spokojenost-Peněžní obnos vrácen v plné výši.
Nespokojenost-Neuznání reklamace důvod překročena kalendářní lhůta pro vyplácení peněz