Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#32813Vrátná záloha 2000 Kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2019, před 6 lety

Přemysl Hrubý

Znění stížnosti

Dobrý den,na jaře 2017 jsem na pobočce AAA zaplatil zálohu na přepravu vozu z jiné pobočky ve výši 2000 Kč.
Ke koupi vozu nedošlo (byl dovezen špatný model vozu).
Zálohu jsem,ponechal v autobazaru.Pro případ výběru jiného vozu.Vůz jsem koupil jinde.
Bohužel jsem doklady od vratné zálohy důkladně založil a už nenašel.
Bylo mi řečeno,nemáte doklady není záloha.Moje chyba.
Teď v roce 2019 jsem doklady našel.
Na pobočce AAA však odmítly zálohu vrátit.
Důvod:účetně nemožné zasahovat do předloňského roku,a zaplacení DPH ze zálohy.
Otázka zní má právo AAA takto postupovat.
V dokladech není sepsána žádná doba na vyzvednutí či propadnutí zálohy.
Děkuji


Produkt

Vrátná záloha


Požadované řešení

Vrácení zálohy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2019 13:37, před 6 lety

Pokud společnost inkasovala částku za službu kterou nesplnila, vznikl spotřebiteli nárok od smlouvy (o převozu vozu) odstoupit. Při odstoupení od smlouvy má společnost povinnost vrátit spotřebiteli zaplacenou částku, pokud tak neučiní, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli musí ochuzenému vydat, oč se obohatil.

Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni

Tvrzení společnosti, že již částku nemůže vydat nepovažujeme za správné, neboť právní nárok spotřebitele na její vydání trvá. Právo na vydání nebylo promlčeno dle § 629 ve spojení s § 638 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2019 13:42, před 6 lety

Vážený pane Hrubý,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste chtěl koupit a na nějž jste skládal zálohu, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2019 12:17, před 6 lety


Přemysl Hrubý

Dobrý den,SPZ vozu je 6AE5478.
Děkuji Hrubý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2019 14:05, před 6 lety

Dobrý den,
prosím pošlete mi sken dokkladu od zálohy na můj email jitka.mikova@aaaauto.cz, abych mohla Vaši záležitost dořešit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2019 05:50, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.7.2019 06:24, před 6 lety


Přemysl Hrubý

Dobrý den, včera jsem se vrátil domů z dovolené.
Během dnešního dne dokumenty, nascanuji a pošlu.
Děkuji za pochopení.
Hrubý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2019 12:06, před 6 lety

Vážený pane Hrubý,
děkuji za zaslání podkladů, potvrzuji jejich přijetí. Předala jsem je dále kolegům k řešení – brzy Vás budou kontaktovat. Věřím, že se věc co nejdřív dořeší.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2019 14:05, před 5 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.8.2019 14:51, před 5 lety


Přemysl Hrubý

Dobrý den, společnosti AAA Auto jsem odeslal potřebné dokumenty.
Zatím bez odpovědi.
Hrubý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2019 12:46, před 5 lety

Dobrý den,
prosím zastavte se s originálem dokladu o záloze, který jste mi zasílal emailem, na pobočce v Jihlavě, kde jste původně zálohu skládal. Kolegové z pobočky budou o všem informováni a zálohu Vám vyplatí zpět.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.9.2019 20:13, před 5 lety


Přemysl Hrubý

Hodnocení:

Komentář: Spokojenost-Peněžní obnos vrácen v plné výši.
Nespokojenost-Neuznání reklamace důvod překročena kalendářní lhůta pro vyplácení peněz