Společnost


OnStyle s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#32816Nemám kde reklamovat?!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2019, před 6 lety

Dana Fuksová

Znění stížnosti

Dostala jsem hodinky šedé barvy od vaší značky k Vánocům/tedy jako dárek/.Jedna reklamace vyřešena k mé naprosté spokojenosti/nefungující baterie/na prodejně v Č.Budějovicích/IGY na Pražské-vyměněno za jiné a bez jakýkoliv průtahů/milá prodavačka m.j/a tím bylo řečeno vše.Teď mám problém s vypadávajícím šroubkem na ovládání hodinek/přesto že jej našroubuji,nedrží/a já jej málem ztratila.a tady je kámen úrazu-já bych si vyřešila reklamaci-jen není kde?!Volám na vaše tel.čísla,ať je to reklamační,prodejny,/tam všude se ozývá, že je účastník nedostupný-hledám a sháním prodejnu-vše marné.Prodejnu v Č.Budějovicíh asi nemáte?!poraďte mi prosím,kam se obrátit.Budu čekat na vaši kladnou odpověd,mám této značky hodinek řadu-nechtějte prosím,abych na Vás zanevřela.


Produkt

Silikonové hodinky šedé barvy,2000000001340,1ks za 400,00


Požadované řešení

Za každou cenu chci fungující zboží-hodinky jsou pro mně srdcová záležitost.Stačí mi je vyměnit za jiné fungující a pokud máte dle reklamačního řádu reklamovat-já budu-jen nemám kde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2019 15:35, před 6 lety

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud byla v kupní smlouvě uvedena pro vyřizování reklamací třetí osoba (například servis), může spotřebitelka uplatnit reklamaci také u této osoby. Seznam provozoven společnosti je uveden na webových stránkách živnostenského rejstříku (https://1url.cz/EMd7V). Pokud společnost nevyřídí reklamaci ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že se reklamaci pokusila uplatnit a kdy se tak stalo.

Na společnost OnStyle s.r.o. byl podán insolvenční návrh ke dni 26.02.2019. Se zahájením insolvenčního řízení spojuje insolvenční zákon zejména účinek, že pohledávky a jiná práva týkající se majetkové podstaty nemohou být uplatněny žalobou, lze-li je uplatnit přihláškou pohledávky do insolvenčního řízení. Bude-li mít spotřebitelka vůči společnosti pohledávku (právo na vrácení kupní ceny), měla by tuto pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení, bude-li rozhodnuto o úpadku společnosti.

Bude-li skutečně rozhodnuto o úpadku společnosti, budou všichni věřitelé společnosti vyzváni, aby uplatnili své pohledávky vůči společnosti přihláškou do insolvenčního řízení. Spotřebitelce proto doporučujeme, aby sledovala průběh insolvenčního řízení (https://1url.cz/kMd7j). Vzorové formuláře pro přihlášení pohledávek, jakož i další dokumenty, jsou zveřejněny na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti (https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR).

Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.