Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den už přes dva roky se snažím ukončit spotřebitelskou smlouvu s touto společností a marně.Založila jsem pro svého syna na mé jméno paušál na mobilní telefon s nabídkou notebooku který mi společnost nedodala ani po několika urgencích,prý se stala chyba ale oni za to nemohou.Pravda byla jsem několikrát pozadu se splátkami,ale vždy jsem je zaplatila i s pokutami.žádala jsem osobně o ukončení,byli na mě velmi nepříjemní a chovali se dost sprostě,dokonce mi dotyčný pracovník vyhrožoval ochrankou,ale budiž i to jsem ustála.Trápí mě však to,že neustále platím za služby které nevyužívám ani nemohu využívat,předmětný telefon synovi ukradl někdo v zaměstnání ,společnost nereflektuje na tuto skutečnost,nemá prý ze zákona mě upozornit na dobu ukončení smlouvy,nezajímá je o potvrzení o krádeži,nekompenzovala mi náhradu za slíbený notebook,nemá náladu se se mnou dohadovat o jakékoliv jiné náhradě.Měla jsem si to prý pohlídat sama a mám platit až do listopadu 2015 za něco co nemohu využít.Ne,v žádném případě nemohu platit ještě paušál,jsem invalidní důchodkyně.Zrovna dnes mi od společnosti přišla upomínka na 900 korun za něco co jsem v žádném případě nemohla využít.Nechápu jak si tak velká společnost může dovolit takové chování a není ochotná se nějak lidsky a oboustranně domluvit,tato smlouva je výhodná pouze pro společnost a já jenom platím a ještě mi vyhrožují soudem,co mám dělat,jsem z toho dost zoufalá.Bohužel smlouvu jsem ztratila při stěhování,mohu poskytnout jen číslo fakturace.Děkuji.Stříbrská Světlana
Chtěla bych tuto smlouvy pokud možno ukončit dle nového zákona,nebo najít se společností schůdné řešení pro obě strany a navrácení zbytečně zaplacených částek které si společnost účtuje z mého pohledu neoprávněně.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme, pokud se tak ještě nestalo zablokovat sim kartu, která byla ukradena. Může jí tak využívat někdo jiný a tak může být placen vyšší paušál.
Zároveň lze smlouvu předčasně ukončit výpovědí s tím, že společnost může žádat jako pokutu 20% z ceny dosud nevyužitých paušálů dle § 63 odst. 1 písm. p) zákona o elektronických komunikacích. Zkontrolujte, jaká je výpovědní lhůta a písemně doporučeně zašlete výpověď smlouvy. V případě, že by byla smluvní pokuta upravena pouze v obchodních podmínkách smlouvy, je dle nálezu Ústavního soudu z 11.11.2013 sjednána neplatně.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.
Hodnocení: