Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#32820Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2019, před 6 lety

Eva Dankova

Znění stížnosti

Dne 4.10.2018 jsem si prodejně CCC obuv zakoupila kožené polobotky zn. Lasocki, označené jako "vycházková obuv". Vzhledem ke klimatickým podmínkám jsem je začala nosit až v březnu 2019. Po cca 3 týdnech nošení se i na patách udělaly puchýře a já si všimla, že vnitřní stélka na zadní svislé části u paty je úplně prodřená a sežmolkovaná. Do té míry, že nošení botů je bolestivé a tedy nemožné. Vady jsem si všimla až v tak závažném stádiu, protože "nové boty vždy trochu tlačí a hlavně - nic podobného se mi s žádnými jinými botami nestalo.
Dne 29.3.2019 jsem podala reklamaci, kdy prodavačka uznala, že boty vapadjí jako nové, že nejsou vůbec ošlapané atd. Reklamaci prodejce vyřídil ve stanovené lhůtě a při vyzvednutí dne 17.5.2019 jsem se z protokolu o neoprávněné reklamaci dověděla:
"Po přezkoumání obuvi odborníkem nebyla zjištěna žádná materiálová ani výrobní vada. Materiál podšívky uvnitř paty je odřený a vytržený. Reklamovaná obuv nese známky mechanického poškození způsobeného nesprávným nazouváním či vyzouváním např. bez obuvnické lžíce. Je zákonnou povinností spotřebitele sledovat stav obuvi a příp. reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu, což v tomto případě nebylo dodrženo."
Vzhledem k tomu, že boty byly používány šetrně a doslova po dobu jen pár týdnů, mám zato, že výrobce použil natolik nekvalitní materiál vnitřní stélky, že obuv nemohla mít delší životnost. Proto nesouhlasím s tvrzením, že jsem vadu způsobila nesprávným používáním.


Produkt

Vycházková obuv Lasocki, kód 2220864510042


Požadované řešení

Myslela jsem, že kupuji kvalitní kožené boty nejvyšší řady prodejce, očekávanou kvalitu však nesplnily. V aktuálním stavu nejsou boty nositelné. Proto žádám vyřešení reklamace formou vrácení hotovosti za reklamované nekvalitní zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2019 11:11, před 6 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 06:17, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.