Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#32823Neoprávněný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2019, před 6 lety

Tereza Hosnedlová

Znění stížnosti

Dobrý večer, 18.4.2019 jsem si zaplatila registraci za uvedenou částku na měsíc 150,-Kč. Dnes 18.5.2019 mi přišel upominkový email, ze pokud do 24.5.2019 nezaplatim 2247,- kč za evidovaný dluh a za manipulační poplatek ve výši 283,- kč bude to řešeno vymáhaním a bůh ví čím jiným. Bohužel recenze jsem si přečetla az když mi přišel tento email. Nevím co s tím ale rozhodne nechci platit za něco co jsem si neaktivovala na další měsíce, poradite mi prosím jak z toho ven? Děkuji moc Hosnedlová


Požadované řešení

Zrušení výpovědi na teto stránce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2019 12:37, před 6 lety

Pokud společnost žádá po spotřebitelce zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh spotřebitelky vůči společnosti skutečně existuje. Společnost by tak musela prokázat, že mezi ní a spotřebitelkou byla uzavřena smlouva, že tato smlouva trvá, a že společnost před uzavřením smlouvy spotřebitelku řádně informovala o právech a povinnostech, jež vyplývají z této smlouvy.

Společnost by v daném případě měla spotřebitelku před uzavřením smlouvy řádně informovat o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud by se společnost rozhodla vymáhat údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze, existuje-li k tomu exekuční titul (nejčastěji se bude jednat o soudní rozhodnutí, které nabylo právní moci a je vykonatelné). Pokud by se společnost přeci jenom rozhodla vymáhat údajný dluh výše uvedeným způsobem (podala na spotřebitelku žalobu - o podání žaloby by byla spotřebitelka vyrozuměna ze strany soudu), bude vhodné vyhledat služeb advokáta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.5.2019 12:04, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 06:03, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.6.2019 06:43, před 6 lety


Tereza Hosnedlová

Hodnocení:

Komentář: Melo by to být vyřešeno ještě jednou moc děkuji