Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#32824Vyřešení stížnosti Smlouva č. CVA50265955 Marie Chvalová

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2019, před 6 lety

Marie Chvalová

Znění stížnosti

Dobrý večer, a stále se to opakuje... možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů, pak do roka a 14 dnů...a to je můj problém. Ale jak píšete, je to na dobrovolnosti obou stran...,a zdá se mi, že my, zákazníci plaveme mezi společnostmi, ani nevíme pravdu jak se věci mají, neboť jsme oběti panstva, co chodí po domech a bytech, nabízí a slibují, ať je to maminka s miminkem, či důchodce, jako já...
Ano... dne 9.5.2018 mě navštívil pan J.Č. terenní pracovník,jednou jsem ho odmítla, jelikož jsem byla dost nemocná, po týdnu se vrátil... pověděl nabídky, ani nevím, kdy jsem byla vybrána v nějakém řízení, vše bylo lehčí, lacinější, Comfort Energy vše zařídí atd. Jelikož jsem zákazníkem u Centropolu, ptám se, zda je Comfort Energy pobočka Centropolu, po několika týdnech jsem panu Č. telefonovala, zda je vše v pořádku, ANO,patří to k Centropolu, atd... pak jsem podepsala plnou moc, doma dne 9.5.2018 , jsem u Centropolu ještě nějaký čas, ani nevím do kdy a nyní chodí dopisy od Comfort Energy,z nemoci zbylo ASTMA, léčím se na Plicním odd. ve Strakonicích,a starosti co dál. Jeví se mi to jako přetahování zákazníků co závisí na výpovědích panstva, co chodí po domech a bytech a neříkají pravdu, mají doktorské podpisy, které nerozluštíte, a nevíte, kam se obrátit pro radu a pomoc.
Zákaznické číslo u Comfort Energy 8203659777


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2019 10:43, před 6 lety

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.

Uzavře-li spotřebitel smlouvu o dodávkách elektřiny nebo plynu, může ji navíc vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek. Takto lze ukončit smlouvy uzavřené při podomním prodeji a takzvaně na dálku, tedy prostřednictvím pošty a internetu.

Z vyjádření spotřebitelky vyplývá, že společnost se v průběhu jednání se spotřebitelkou dopustila řady nekalých obchodních praktik, jejichž užívání § 4 odst. 4 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, zakazuje. Dozorovým orgánem v této oblasti je Energetický regulační úřad, na který spotřebitelku odkazujeme (viz http://www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.5.2019 10:09, před 6 lety

Vážená paní Chvalová,

dovolte nám, abychom touto cestou reagovali na Vaši stížnost ze dne 19. 5. 2019.

Na základě indiviálního posouzení předmětné záležitosti jsme se rozhodli vyjít Vám vstříc a bezplatně Smlouvu o sdružených službách dodávky č. CVA50265955 před zahájením dodávek ukončit.

Do příloh vkládáme písemné potvrzení, které Vám zasíláme samostatnou listovní zásilkou.

Vážená paní Chvalová, není naším cílem držet zákazníky ve smluvním vztahu proti jejich vůli, přesto je nám líto, že jste se rozhodla Smlouvu ukončit. Pokud byste v budoucnu své rozhodnutí změnila, kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince telefonní číslo 840 841 842.

S úctou,

Jiřina Batlíková
specialista kvality

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.5.2019 15:03, před 6 lety


Marie Chvalová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, jsem ráda, že je tato záležitost vyřešena bez problémů... Došlo k politováníhodnému nedorozumění, a jsem ráda, že tato stížnost je vyřešena a skončena. Děkuji dne 29.5.2019 15.02hod. Marie Chvalová Čkyně 279 384 81 Čkyně ...