Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#32826Neuznaná reklamace nabíjecího kabelu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2019, před 6 lety

Eva Podsedková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v lednu letošního roku jsem si koupila v prodejně Datart ve Velkém Meziříčí telefon Samsung. Již ale po dvou měsících mi přestal fungovat nabíjecí kabel. Po měsíci mi bylo oznámeno, že na reklamaci musím poslat i mobilní telefon, aby reklamace mohla být dále řešena. S tím jsem samozřejmě nesouhlasila a reklamaci si odmítla převzít. Dostala jsem kontakt na servis, který Datart využívá - samsung@vspdata.cz, na tento servis jsem zaslala již dva e-maily, ale do dnešního dne mi nikdo neodpověděl. Mobilní telefon nabíjím jiným kabelem, takže si nemyslím, že bych musela posílat celý telefon na reklamaci.

Nikdo mě nekontaktoval, neměl zájem se mnou nějak reklamaci dále řešit, jediná rada, kterou jsem na prodejně dostala byla, že si mám koupit nový kabel nebo telefon po dobu vyřízení reklamace.


Produkt

Samsung A6, Reklamace


Požadované řešení

Přála bych si dostat nový nabíjecí kabel. Mám ještě záruku na mobilní telefon, kterou jsem si prodlužovala a nechci posílat telefon pro vyžízení mé reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2019 09:21, před 6 lety

Pokud spotřebitel reklamuje vadné příslušenství k věci, nemůže po něm prodávající požadovat také předání hlavní věci. Mohl by tak učinit jen v případě, je-li to nezbytné pro posouzení vady. Požaduje-li prodávající k uplatnění reklamace příslušenství i předání hlavní věci, aniž by to bylo nutné, jedná se o omezení uplatnění práva z vadného plnění dle § 2174 občanského zákoníku a k takovému omezení se nepřihlíží.

Má-li zboží vadu, za kterou prodejce odpovídá, měla by spotřebitele náprava zatěžovat co nejméně. Proto není přiměřené vyžadovat od spotřebitele, aby se v užívání zboží omezil reklamací více, než je nezbytně nutné.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyjádřením společnosti, má možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci, která může posoudit, zda společnost nejednala v rozporu se zákonem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 06:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.