Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#32829Český návod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2019, před 6 lety

Dana Kratochvílová

Znění stížnosti

DSne 17.5.2019 jsem si vyzvedla na poště balíček od společnosti Vigoshop. Jednalo se o Digitální tlumočník Lingo World. Český manuál však chyběl - obdržela jsem pouze v anglickém jazyce. Cizí jazyky neovládám, tudíž nemohu tlumočníka zprovoznit.
Žádám o dodání návodu v českém jazyce.
K funkčnosti doporučují stahnout do telefonu aplikaci PEIKO, ta je však zase v čínském jazyce.
Děkuji.


Produkt

Digitální tlumočník LINGO World


Požadované řešení

Žádám o z
aslání českého návodu pro tlumočník LINGO World a dále doporučení aplikace v českém jazyce do mobilního telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2019 15:39, před 6 lety

Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.5.2019 13:13, před 6 lety

Dobrý deň, v našej databáze sme zákazníčku vyhľadali. Na e-mail sme poslali chýbajúce. Ospravedlňujeme sa za chybu pri balení.

Pekný deň, Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 06:02, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2019 05:51, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.