Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
DSne 17.5.2019 jsem si vyzvedla na poště balíček od společnosti Vigoshop. Jednalo se o Digitální tlumočník Lingo World. Český manuál však chyběl - obdržela jsem pouze v anglickém jazyce. Cizí jazyky neovládám, tudíž nemohu tlumočníka zprovoznit.
Žádám o dodání návodu v českém jazyce.
K funkčnosti doporučují stahnout do telefonu aplikaci PEIKO, ta je však zase v čínském jazyce.
Děkuji.
Digitální tlumočník LINGO World
Žádám o z
aslání českého návodu pro tlumočník LINGO World a dále doporučení aplikace v českém jazyce do mobilního telefonu.
|
Tweet |
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, v našej databáze sme zákazníčku vyhľadali. Na e-mail sme poslali chýbajúce. Ospravedlňujeme sa za chybu pri balení.
Pekný deň, Vigoshop
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.