Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den , Chtěla bych podat stížnost na prodejnu Kaufland v Šumperku a to z toho duvodu že muj přítel jel po pracovní době z kolegy nakoupit do vaší prodejny a po chvíli byl odchycen asi zřejmě sekuritákem a paní prodavačkou že má ukazat obsah kapes že oni si sou jisti ze záznamu že kradl .. přítel ukazal kapsy a penezenku vní obnos penez a ze nema za potrebi nic brát kdyz jde normalne nakoupit . Oni se ani neomluvily udelali ostudu pritel si prisel jako hlupak . Bylo to dnes tj. 19.5.2019 cca v 17:00 hod . Absolutne nechapu jednání vašich zamestnancu a urcite to tak nenecham jeste by me zajimalo co uvidim na zaznamech ktere oni videli jak tvrdi a pričemž u něj nic nenašli . Ještě dopíši přítel je Rom takže asi usoudily z toho že když vidí černého tak určitě v kapsách něco najdou ale to se spletly můj přitel nema za potřebí krást sme slušná rodina já jsem češka a nikdy se nám nikde nic podobného nestalo takže si myslím že se jedná i o rasismus ...a jsem velice zklamaná z vašich zaměstanců . Jak jsem již psala podám trestní oznámení přítel tam byl s kolegy svědky máme a na záznamech pokud tedy nějaké máte se uvidí že i mého partnera odchytly a křivě obvinily z krádeže před lidmi .
podám trestní oznámení
|
Tweet |
Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.
Pokud člen ochranky překročil svou pravomoc, je na místě podat trestní oznámení Policii ČR.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: