Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#32839Zadržování Zelené karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2019, před 6 lety

Martin Kocourek

Znění stížnosti

15.11.2018 uzavřeno povinné ručení přes Top-Pojištění.cz u ČSOB. ČSOB poslala elektronickou poštou dočasnou zelenou kartu na 3 měsíce. Po té byl vůz delší dobu v opravě. Nedávno zjištěno, že originální zelená karta nebyla do dnešního dne poslána na uvedenou adresu. 13.5.2019 voláno na Top-pojištění.cz. Operátorka sdělila, že ihned volá na ČSOB o zaslání zelené karty. Karta stále nikde. 17.5.2019 zanechán telefonní kontakt přes službu "zavoláme vám" na ČSOB. Nikdo se neozval, ignorováno. 20.5.2019 voláno na ČSOB, kde Zdena KOČIŠOVÁ popírá urgentní hovor s operátorkou z Top-pojištění.cz. Po nahlášení čísla smlouvy a poskytnutí všech kontaktů majitele smlouvy, včetně rodného čísla atd., dogmaticky tvrdí, že mě z neznámých důvodů, odmítá originál zelené karty poslat a odmítá vysvětlení z jakého důvodu nebyla karta po zaplacení pojistného poslána !


Požadované řešení

Sleva na pojistném, exemplární potrestání Zdeny KOČIŠOVÉ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2019 10:55, před 6 lety

Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost, mohl by spotřebitel rovněž žádat náhradu škody, která v souvislosti s porušením smlouvy ze strany společnosti vznikla.

Je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu (www.csobpoj.cz/podnety-stiznosti). Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.

Pro případ nespokojenosti klientů se způsobem vyřízení reklamace, se lze obracet na Ombudsmana uvedené pojišťovny e-mailem na ombudsman@csob.cz, který podnět prošetří a bude spotřebitele o výsledku šetření informovat.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 06:20, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.