Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3284Neuznaná reklamace hotelu v Turecku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2014, před 11 lety

Jitka Šímová

Znění stížnosti

Dobrý den,reklamuji u Vás zakoupený zájezd do Turecka v hotelu Club Virgin Bodrum číslo cestovní smlouvy:118056348.Deklarováno ve výše uvedené smlouvě ubytování v kategorii ***** HOTELU neodpovídá ani omylem!A TO SE VŮBEC NEBAVÍM O TOM,ŽE JE DEKLAROVÁN VÝHLED NA MOŘE!!!!A VE SMLOUVĚ JE NAPSÁNO UBYTOVÁNÍ BLÍŽE HL.BUDOVĚ!!Již při mém příjezdu do hotelu jsem jsem byla ubytována v pokoji č.1161 který jsem odmítla PROČ? BYLI VAŠI DELEGÁTI V TĚCHTO NO POKOJE SE TOMU ANI NEDÁ ŘÍCI TO JSOU SMRADLAVÉ PLESNIVÉ ŠPINAVÉ KOBKY JEN TI BEZDOMOVCI TAM NEBYLI!A tak jsem žádala adekvátní ubytování za své peníze a deklarované ve výše uvedené smlouvě,komunikace probíhala nejen s delegátkou která mi řekla že to je pětihvězda a že pokud chci jiný hotel mám si připlatit 340 euro?nechápu proč a co bych si měla a za co připlácet,když už jsem si zaplatila pětihvězdičkový hotel v CK.EXIM TOURS?tak i s vaší emergensy službou tak s mým synem v ČR.Opět mi bylo řečeno,že to je *****to však jsem odmítla a dále i po návratu dále odmítám přijmout!Další pokoje dva které mi na recepci nabídli-první obsazený jinými lidmi??druhý to samé jako pokoj první???!!!Dotyčný posliček mě tam nechal i se všemi kufry a odešel pryč to jeho chování a ani chování všech na recepci jejich arogance a přehlížení je nepřípustné!!!Co čekali,že jim dám bakšiš a dostanu koněčně to co mám zaplaceno??vlastně to ani není možné,protože žádný pokoj ve výše uvedeném rádoby si říkající hotel není a nikdy nebyl a nikdy ani nebude!!!Po 10 hodinách vzajemné komunikace s delegátkou recepcí a mým synem mi byl nabídnut další pokoj v hlavní budově Č. pokoje 6117-který odpovídá *** názor jsem nezměnila ani po návratu!!!Vše zdokumentováno v přílohách.S vaší CK.jsem byla spokojena při své dovolené na KUBĚ a proto jsem si Vás opět vybrala s vědomím,že budu opět spokojena!Chtěla jsem si dovolenou užít a odreagovat se a zapomenout na svoji tíživou životní situaci(v únoru mi zesnul náhle manžel)a také jeden z důvodů proč jsem si Vás vybrala,že zájezd na KUBU MI DAL MANŽEL! VELMI JSEM BYLA NEMILE PŘEKVAPENÁ CELKOVÝM PŘÍSTUPEM NA MÍSTĚ,JAK UŽ KOMUNIKACÍ S DELEGÁTKOU -POKUD JSEM SE NEOZVALA JÁ BEZ ZÁJMU POKUD NEVOLAL SYN NA RECEPCI OPĚT BEZ ZÁJMU!!!!To že jsem byla konečně ubytována po celodenní anabázi a trávení mé dovolené sezením na recepci a telefonováním a psaním sms které mě za ten den stálo 800kč!!!A to nepočítám kolik to stálo mého syna?Ještě není u konce,v pokoji č.6117 nefungovala klimatizace!a nefunguje!Nefungovala elekřina tedy čip na ní- dva dny ta oprava trvala (ještě mi delegátka řekla,že tam musím dát klíč???!!!)Udělala ze mě debila!!!Když ta dáma se narodila já už věděla co je to hotelová karta,která se používá i jako čip na el.energii v hot.pokojích!!!V koupelně opět špína opět plíseň pokoj u výtahu který 2dny vůbec nefungoval (venkovního) takže stálý hluk výtahu,větrat se vůbec nedalo z důvodu blízkého umístění věškerého hotelového odpadu!!!Veškerých prázdných vratných obalů( od sudů od piva,kyvet od nealko nápojů atd.odpad z kuchyně ajj.)Každé ráno mezi 5h a 7h jsem tedy díky výše uvedenému byla probouzena rámusem!Taky odpočinek né?Je s podivem,jak si vůbec můžete dovolit nabízet toto ve svém katalogu jako 5*****.Dne 2.6. jsem sepsala reklamaci delegátka ji podepsala doufám,že je již u Vás v řešení předpokládám,že bude mi refundováno nejen rozdíl v ubytování!A to minimálně v ceně doplatku za jednolůžkový pokoj a veškerých dohledatelných nákladů za telefony jak mé tak mého syna!Pokud od Vás neuvidím žádný kladný přístup,postupuji tuto reklamaci České asociaci cestovních kanceláří a sdělovacím prostředkům ke zveřejnění.Šímová PS pokud fota nebudou dostatečné ráda pošlu další!

Přílohy - Stáhnout všechny přílohy najednou



20130602_114017.jpg (1 MB)Stáhnout


20130602_115119.jpg (1 MB)Stáhnout


20130602_115135.jpg (1 MB)Stáhnout


20130608_080423.jpg (493 kB)Stáhnout


Vytisknout zprávu
DalšíW

Chrání vaše e-maily před viry


Produkt

nekvalitní ubytování,neodpovídající pěti hvězdičkovémo hotelu.Neochota CK cokoli řešit


Požadované řešení

ODŠKODNĚNÍ CK ZA ZKAŽENOU DOVOLENOU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 13:57, před 11 lety

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce, má spotřebitel právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Určujícím kritériem jsou služby sjednané v cestovní smlouvě. Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka ale není právně závazná, jedná se o pomocné vodítko. Vznikla-li porušením povinností vyplývajících ze smlouvy o zájezdu škoda, má spotřebitel právo na její náhradu dle § 2542 občanského zákoníku.
Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3619/jak-na-reklamaci-zajezdu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 09:55, před 10 lety

Společnost EXIM TOURS a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.