Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,reklamuji u Vás zakoupený zájezd do Turecka v hotelu Club Virgin Bodrum číslo cestovní smlouvy:118056348.Deklarováno ve výše uvedené smlouvě ubytování v kategorii ***** HOTELU neodpovídá ani omylem!A TO SE VŮBEC NEBAVÍM O TOM,ŽE JE DEKLAROVÁN VÝHLED NA MOŘE!!!!A VE SMLOUVĚ JE NAPSÁNO UBYTOVÁNÍ BLÍŽE HL.BUDOVĚ!!Již při mém příjezdu do hotelu jsem jsem byla ubytována v pokoji č.1161 který jsem odmítla PROČ? BYLI VAŠI DELEGÁTI V TĚCHTO NO POKOJE SE TOMU ANI NEDÁ ŘÍCI TO JSOU SMRADLAVÉ PLESNIVÉ ŠPINAVÉ KOBKY JEN TI BEZDOMOVCI TAM NEBYLI!A tak jsem žádala adekvátní ubytování za své peníze a deklarované ve výše uvedené smlouvě,komunikace probíhala nejen s delegátkou která mi řekla že to je pětihvězda a že pokud chci jiný hotel mám si připlatit 340 euro?nechápu proč a co bych si měla a za co připlácet,když už jsem si zaplatila pětihvězdičkový hotel v CK.EXIM TOURS?tak i s vaší emergensy službou tak s mým synem v ČR.Opět mi bylo řečeno,že to je *****to však jsem odmítla a dále i po návratu dále odmítám přijmout!Další pokoje dva které mi na recepci nabídli-první obsazený jinými lidmi??druhý to samé jako pokoj první???!!!Dotyčný posliček mě tam nechal i se všemi kufry a odešel pryč to jeho chování a ani chování všech na recepci jejich arogance a přehlížení je nepřípustné!!!Co čekali,že jim dám bakšiš a dostanu koněčně to co mám zaplaceno??vlastně to ani není možné,protože žádný pokoj ve výše uvedeném rádoby si říkající hotel není a nikdy nebyl a nikdy ani nebude!!!Po 10 hodinách vzajemné komunikace s delegátkou recepcí a mým synem mi byl nabídnut další pokoj v hlavní budově Č. pokoje 6117-který odpovídá *** názor jsem nezměnila ani po návratu!!!Vše zdokumentováno v přílohách.S vaší CK.jsem byla spokojena při své dovolené na KUBĚ a proto jsem si Vás opět vybrala s vědomím,že budu opět spokojena!Chtěla jsem si dovolenou užít a odreagovat se a zapomenout na svoji tíživou životní situaci(v únoru mi zesnul náhle manžel)a také jeden z důvodů proč jsem si Vás vybrala,že zájezd na KUBU MI DAL MANŽEL! VELMI JSEM BYLA NEMILE PŘEKVAPENÁ CELKOVÝM PŘÍSTUPEM NA MÍSTĚ,JAK UŽ KOMUNIKACÍ S DELEGÁTKOU -POKUD JSEM SE NEOZVALA JÁ BEZ ZÁJMU POKUD NEVOLAL SYN NA RECEPCI OPĚT BEZ ZÁJMU!!!!To že jsem byla konečně ubytována po celodenní anabázi a trávení mé dovolené sezením na recepci a telefonováním a psaním sms které mě za ten den stálo 800kč!!!A to nepočítám kolik to stálo mého syna?Ještě není u konce,v pokoji č.6117 nefungovala klimatizace!a nefunguje!Nefungovala elekřina tedy čip na ní- dva dny ta oprava trvala (ještě mi delegátka řekla,že tam musím dát klíč???!!!)Udělala ze mě debila!!!Když ta dáma se narodila já už věděla co je to hotelová karta,která se používá i jako čip na el.energii v hot.pokojích!!!V koupelně opět špína opět plíseň pokoj u výtahu který 2dny vůbec nefungoval (venkovního) takže stálý hluk výtahu,větrat se vůbec nedalo z důvodu blízkého umístění věškerého hotelového odpadu!!!Veškerých prázdných vratných obalů( od sudů od piva,kyvet od nealko nápojů atd.odpad z kuchyně ajj.)Každé ráno mezi 5h a 7h jsem tedy díky výše uvedenému byla probouzena rámusem!Taky odpočinek né?Je s podivem,jak si vůbec můžete dovolit nabízet toto ve svém katalogu jako 5*****.Dne 2.6. jsem sepsala reklamaci delegátka ji podepsala doufám,že je již u Vás v řešení předpokládám,že bude mi refundováno nejen rozdíl v ubytování!A to minimálně v ceně doplatku za jednolůžkový pokoj a veškerých dohledatelných nákladů za telefony jak mé tak mého syna!Pokud od Vás neuvidím žádný kladný přístup,postupuji tuto reklamaci České asociaci cestovních kanceláří a sdělovacím prostředkům ke zveřejnění.Šímová PS pokud fota nebudou dostatečné ráda pošlu další!
Přílohy - Stáhnout všechny přílohy najednou
20130602_114017.jpg (1 MB)Stáhnout
20130602_115119.jpg (1 MB)Stáhnout
20130602_115135.jpg (1 MB)Stáhnout
20130608_080423.jpg (493 kB)Stáhnout
Vytisknout zprávu
DalšíW
Chrání vaše e-maily před viry
nekvalitní ubytování,neodpovídající pěti hvězdičkovémo hotelu.Neochota CK cokoli řešit
ODŠKODNĚNÍ CK ZA ZKAŽENOU DOVOLENOU
|
Tweet |
Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce, má spotřebitel právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Určujícím kritériem jsou služby sjednané v cestovní smlouvě. Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka ale není právně závazná, jedná se o pomocné vodítko. Vznikla-li porušením povinností vyplývajících ze smlouvy o zájezdu škoda, má spotřebitel právo na její náhradu dle § 2542 občanského zákoníku.
Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3619/jak-na-reklamaci-zajezdu
Společnost EXIM TOURS a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.