Počet nahlášených stížností: | 722 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 20 |
Dnes jsem od Vás obdržel dobírkou TELESCOPE HIGQUALITE, FIELD OF VISION IS INFINITE AND WONDERFUL za 553,-Kč včetně poštovného.
Česky bych tento přístroj nazval asi takto:
Optická předsádka k fotoaparátu mobilního telefonu včetně držáku a malého stativu.
Přístroj přišel v nepoužitelném stavu.
Kroužek (trubka s čočkou), která se zasunuje do držáku nejde s teleskopem smontovat protože jsou poškozeny závity na obou tělesech.
Rád bych přístroj vyměnil za dobrý, použitelný.
Přístroj je nefunkční, poškozené závity potřebné ke smpntování
výměnu za bezvadný kus nebo vrácení celé částky včetně poštovného.
Raději, ale nový přístroj.
Jak mám postupovat.
Jak mám vadný přístroj předat a kam ?
Jak mi předáte bezvadný přístroj ?
Jak dlouho bude reklamace trvat ?
Kdo bude platit případnou dopravu vadného přístroje k Vám?
POŽADUJI BEZVADNÝ PŘÍSTROJ
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, prosíme, nech nás zákazník kontaktuje na e-mail info@vigoshop.cz. Ďakujeme.
Pekný deň, Vigoshop
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.