Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.5.2019 odešla platba 200,00 Kč z České spořitelny a na můj kredit žádná suma nebyla připsána.
Byl bych rád, aby došlo ke kladnému vyřízení mé stížnosti. Do dnešní doby jsem byl s vašimi službamy spokojen a byl bych rád, abych je mohl nadále využívat.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel dodržel správný postup pro připsání kreditu, je společnost povinna mu jej připsat. Pokud se tak nestalo, je na místě uplatnit reklamaci služby u společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.