Společnost


MONTYHO TECHNOLOGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32848Nenavýšení kreditu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2019, před 6 lety

Jiří Cvejn

Znění stížnosti

Dne 16.5.2019 odešla platba 200,00 Kč z České spořitelny a na můj kredit žádná suma nebyla připsána.


Požadované řešení

Byl bych rád, aby došlo ke kladnému vyřízení mé stížnosti. Do dnešní doby jsem byl s vašimi službamy spokojen a byl bych rád, abych je mohl nadále využívat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2019 14:17, před 6 lety

Pokud spotřebitel dodržel správný postup pro připsání kreditu, je společnost povinna mu jej připsat. Pokud se tak nestalo, je na místě uplatnit reklamaci služby u společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2019 14:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.