Společnost


Luxborough Analytics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3285Úhrada vráceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2014, před 11 lety

Pavel Gregora

Znění stížnosti

Dne 19.2.2014 jsem zakoupil na pžedváděcí akci v hotelu Astra v Praze 10 parní čistič Vapori v ceně 14999 Kč. Protože mi přístroj nevyhovoval, odstoupil jsem od smlouvy (44001328) dne 3.3.2014 a zboží jsem vrátil. Obdržel jsem tzv. firmy neodpovídávrácenku a bylo mi sděleno, že vše je v pořádku a účtárna dostává příkaz k vyplacení příslušného obnosu. Od té doby jsem na svůj účet peníze neobdržel, telefonní číslo firmy neodpovídá a na zaslanou předžalobní výzvu jsem dostal informaci, že si poštu nikdo nevyzvedl. Osobní návštěvou v Uhříněvsi jsem zjistil, že tzv. sídlo firmy je přízemní hospoda, ve které je za oknem vystaven seznam 49 firem, které tam zřejmě také "sídlí". Jde tedy o evidentní podvod. O záležitosti jsem sepsal na živnostenském odboru Prahy 10 protokol (spotřebitelský ombudsman), dále jsem informoval redakci "redaktoři ČT" a redaktorku Silvii Dymákovou, která je autorkou filmu "Šmejdi", dále jsem informoval Českou obchodní inspekci a redakci Pražského deníku.


Produkt

Vapori čisticí systém, smlouva č. 44001328


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2014 15:27, před 11 lety

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, má právo na vrácení finančních prostředků. Pokud společnost nereaguje, bude nutné se nároku domáhat soudní cestou. Otázkou je, zda společnost bude mít dostatečný majetek pro splnění závazku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 11:46, před 10 lety

Společnost Luxborough Analytics s.r.o. se nám nepodařilo kontaktovat, a proto jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Upozorňujeme však spotřebitele, že faktické vymáhání nároku může být obtížné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.