Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,někdy před 4 lety jsem měl aktivní službu připojení k internetu naplno od Vodafonu, jsem jiz 17 let zákazníkem Vodafonu. Někdy před 4 lety jsem chtěl deaktivovat připojení k internetu, ale v hlasové samoobsluze mi automat hlásil :nyní si můžete užívat internet v mobilu naplno se 100%slevou navždy "chcete aktivovat. Ihned sem aktivoval a tato služba mi fungovala zcela zdarma. Dnes 20.5.2019 mi po 4 letech volal operátor, že" při auditu, který byl proveden, bylo zjištěno, že tato sleva byla nastavena neoprávněně,v rozporu s nějakými pravidly "jaka pravidla mi neřekli, pry to ani neví. Toto mi připadá jako nefér, extrémní podraz od operátora, který mi připadal vždy fér. Pry musí okamžitě službu deaktivovat nebo může být aktivní, ale za 525 měsíčně. Kolik je tam dat? Úžasných 1500mb,coz je 1.5gb,coz je žalostně málo, tato cena stále platí od té doby, co byla aktivována 100% sleva navždy. Očividně není navždy. Takže bych rád věděl, jestli operátor postupoval správně?protože me jako zákazníka nemusí zajímat jejich údajná chyba v systému. Stejně jako byl případ Alza, kde měli v nabídce laptop se slevou 90%,kde byla cena 1990,ale měla být 19990.tenkrat objednávky neuznali s touto cenou sníženou. Se stejnou vymluvou, že bylo špatně nastavenou. Mohu požadovat navrácení slevy 100% na službu připojení k internetu? Děkuji za odpověď Michailidis Pavel
P. S. NIKDY sem se nezpozdil s platbou vyučování, vždy sem platil včas a tohle po 17 letech mi prijde rána pod pás.
Tarif odepiš
Navrácení 100% slevy za službu, jak bylo slíbeno.100%sleva navždy nejsou pouze 4roky
|
Tweet |
Pokud společnost spotřebiteli nabídla určitou cenu (resp. slevu) za poskytování služeb v hlasové samoobsluze a spotřebitel tuto nabídku akceptoval, platí takto stanovená cena za ujednanou.
Podle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.
Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka (např. zvýšení ceny), je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.
Zákon tedy umožňuje jednostrannou změnu závazku ze strany operátora a narušuje tak jednu ze základních zásad občanského práva o dodržování smluv. Na druhou stranu umožňuje zákazníkovi ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny podmínek bez jakékoli sankce. Pokud operátor smlouvu mění v neprospěch spotřebitele, má zákazník na rozmyšlení jen dobu od oznámení změny do její účinnosti. Pokud spotřebitel využil prokazatelně možnost ukončení smlouvy při jednostranné podstatné změně podmínek, které zhoršují jeho postavení (změna ceny), smlouva by měla být ukončena k datu účinnosti nových podmínek.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by službu nejprve reklamovat u operátora. Reklamaci doporučujeme odeslat operátorovi prokazatelně, nejlépe doporučeně a s dodejkou.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, zákazník by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat vrácení uhrazené částky. Pokud ale zákazník požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. Zamítne-li operátor reklamaci, může spotřebitel podat námitku Českému telekomunikačnímu úřadu. Podat námitku je možné do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.
Dobrý den, pane Michailidisi,
mrzí mě, že došlo k situaci, která způsobila Vaši nespokojenost.
Rádi vše prověříme, na základě reklamace, kterou můžete poslat online cestou přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Naši odpověď pak obdržíte e-mailem.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Vodafone mě kontaktoval s tím, že musí službu ukončit. Jako by byl problém nechat to být po 17 letech. Reklamací jsem odeslal přes reklamační formulář.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Vodafone mi nabídl 4Gb dat za 249mesicne.