Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#32853Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2019, před 6 lety

Šárka Masojídková

Znění stížnosti

Zásilka měla být doručena v pátek, ale už od rána jsem věděla, že nebudu na adrese k zastižení a volala jsem pánovi, který mi měl balíček dovézt. Bohužel jsem se mu nedovolala a když mi volal, že má pro mě zásilku, tak jsem bohužel neměla telefon u sebe. Dostala jsem jen zprávu od pana řidiče, že když nebudu zastižena, tak balík pošle zpět odesílateli. Přitom jsem zásilku nedomítla a volala jsem hned zpět a řidič mi opět nezvedal telefon. Načež jsem volala do zákaznického centra, kde mi bylo řečeno, že pokud mi v pátek zásilka nebyla doručena, tak mám ještě dva pracovní dny na to, aby mi jí doručili. Dnes jsem se dívala na sledování zásilka a balíček už byl dávno u odesílatele. Takže si zásilku musím objednat znova. A tohle není poprvé co jsou problémy s touto firmou.


Požadované řešení

objednané zboží si nechat doručit od jiného doručovatele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2019 21:58, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 06:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.