Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 13.5. jsem si objednal boty Unisex barefoot (č. objednávky: 101913633). Došel mi email s potvrzením o zaplacení, ale zásilka se nedá vysledovat, od vás žádné informace o zdržení nepřišly a na facebooku mi bylo odpovězeno, že to může trvat až 60 dní. Na letáku máte uvedeno, že zboží je skladem u dodavatele, a že doručení po ČR, v takovém případě, trvá 2 dny! Boty jsem si objednal na nošení nikoliv na čekání, kromě toho, že v červenci budou nedoručitelné, protože budu těžko k dosažení.
Děkuji
R Kania
Pokud by nebylo možno zásilku vyřídit do 1.6. žádám o zrušení smlouvy a vrácení peněz v plné výši, protože jsem byl vámi uveden v omyl.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
u zboží, které jste si objednal, jste měl uvedeno, že je skladem u dodavatele. Doba dodání zásilky je 10-40 (maximálně 60) kalendářních dnů ode dne odeslání.
Tuto informaci jste měl znovu v košíku a poté i ve shrnutí objednávky před jejím dokončením. Po přijetí objednávky jsme Vám zaslali email, který tuto informaci obsahoval a avizujeme ji i v obchodních podmínkách, se kterými zákazník uzavřením objednávky souhlasí.
Balíček byl expedován dne 21.5.2019.
Zboží je tedy na cestě k Vám. Protože je zásilka již na cestě, nelze jejímu doručení pochopitelně nijak zabránit. Pokud po doručení již o zboží nebudete mít zájem, můžete nám jej nám (samozřejmě na naše náklady) vrátit, a my Vám vrátíme peníze.
Dobu dodání zásilky do 2 pracovních dnů od odeslání garantujeme pouze u produktů, které jsou skladem. Tyto produkty lze na našem eshopu postovnezdarma.cz nalézt v kategorii "skladovky" a "výprodej skladovek". Tyto produkty jsou také viditelně označeny - v pravém horním rohu fotografie je zelený štítek s nápisem "do 2 dnů". Vámi objednaná Unisex barefoot obuv Ezekiel u sebe tuto informaci bohužel neměla.
Pokud máte k objednávce další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Můžete, prosím, specifikovat, kde ve shrnutí objednávky je upozornění na 60ti denní dodací lhůtu? Jediné, co tam vidím, je zavádějící informace o skladovkách.
Navíc objednávka byla zaplacena 13.5.; takže nechápu začátek lhůty dodání na 20. Červenec.
Od 27.6. jsem na cestách, takže doručení zásilky po tomto termínu bude prakticky nemožné.
Z tohoto důvodu chci od smlouvy odstoupit.
S pozdravem
R. Kania
Dobrý den,
ve shrnutí objednávky je zákazník informován, že pokud nemá v objednávce "skladovku", nalezne informace o době dodání na stránce objednaného produktu.
Doba dodání zboží je uvedena ode dne odeslání zásilky, nikoliv ode dne objednání. Ve Vašem případě počíná tato lhůta běžet dnem 21.5.2019.
Jak jsem Vás již informovala, bohužel nedokážeme zabránit doručování již odeslané zásilky. V případě, že by zboží ve stanovené lhůtě nebylo dodáno, informujte, prosím, náš zákaznický servis, společně bychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel nám sdělil, že situace byla vyřešena ke spokojenosti obou stran. Stížnost proto uzavíráme.