Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem si VYCHÁZKOVOU OBUV, ŠNĚROVACÍ ZA 1.199Kč.
Obuv jsem měla na dovolené dvakrát na sobě, jen po dobu cesty z města na letiště, jelikož už při prvním nošení jsem nepříjemně cítila každý kamínek na chodníku. Po třetím užití této obuvi jsem zjistila, že černá svrchní kůže je nepatřičně odřená (jako kdybych boty nosila pět let..)a to proto, že podrážka obuvi je kratší než vrchni díl, tudíž se dotýkala chodníku.
Reklamace č.10060689 byla zamítnuta a i následná poreklamační konzultace 13.11.2013 byla zamítnuta, což jsem opravdu nepochopila.
Proto se na Vás obracím, že jsem narazila na tuto možnost až teď, přes D-test.
Děkuji Vám za tuto možnost.
Hana Hendrychová
Vrácení částky, jelikož obuv je evidentně špatně vyrobená.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnutá a písemně odůvodněná, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek, který se bude zabývat povahou a existencí vady. V tomto případě ale již uplynula dlouhá doba od zamítnutí reklamace a tím se šance spotřebitele na prokázání vady v době uplatnění reklamace snížila. Prodejce by mohl namítat, že předmětná vada se vyskytla na obuvi v mezidobí.
Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Hodnocení: