Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#3288Neuznanaá reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2014, před 11 lety

Hana Hendrychová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si VYCHÁZKOVOU OBUV, ŠNĚROVACÍ ZA 1.199Kč.
Obuv jsem měla na dovolené dvakrát na sobě, jen po dobu cesty z města na letiště, jelikož už při prvním nošení jsem nepříjemně cítila každý kamínek na chodníku. Po třetím užití této obuvi jsem zjistila, že černá svrchní kůže je nepatřičně odřená (jako kdybych boty nosila pět let..)a to proto, že podrážka obuvi je kratší než vrchni díl, tudíž se dotýkala chodníku.
Reklamace č.10060689 byla zamítnuta a i následná poreklamační konzultace 13.11.2013 byla zamítnuta, což jsem opravdu nepochopila.
Proto se na Vás obracím, že jsem narazila na tuto možnost až teď, přes D-test.
Děkuji Vám za tuto možnost.
Hana Hendrychová


Požadované řešení

Vrácení částky, jelikož obuv je evidentně špatně vyrobená.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 10:31, před 11 lety

V případě, že je reklamace zamítnutá a písemně odůvodněná, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek, který se bude zabývat povahou a existencí vady. V tomto případě ale již uplynula dlouhá doba od zamítnutí reklamace a tím se šance spotřebitele na prokázání vady v době uplatnění reklamace snížila. Prodejce by mohl namítat, že předmětná vada se vyskytla na obuvi v mezidobí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 16:30, před 10 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 16:30, před 10 lety


Hana Hendrychová

Hodnocení: