Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Ráda bych používala cashback,ale bylo mi řečeno,že to nikdo neumí a nikdo jiný tuto službu po nich nechce,tak ji rozhodně nebudou dělat.Vím,že jedna paní tuto službu umí a několikrát jsem viděla,že to učila ostatní.Nevím proč nebo z čeho pramení neochota.Ráda bych zůstala nadále vaším zákazníkem,ale toto mě hodně odrazuje.Jelikož mě to nutí si nakoupit jinde,kde službu bez problému dělají.
Cashback
Ráda bych,aby vaše prodavačky uměly tuto službu provozovat,je to velmi jednoduché,vyžaduje jen několik minut.Bylo by fajn,kdyby to uměly všechny,protože nemůžu svůj čas nákupu přizpusobit,jen té která to umí.
|
Tweet |
Pokud prodávající tuto službu nabízí, má smluvní povinnost dostát svému závazku.
Pokud se spotřebitelka setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny, případně se spotřebitel může obrátit přímo na vedení společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.