Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#3289Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2014, před 11 lety

Václav Hyský

Znění stížnosti

Dne 2:5:2014 jsem koupil v AAA auto automobil Kia Ceed rok výroby 2013. při prvních km se my na palubním počítači ukazovala chyba palivového systému. tak jsem navštívil autorizovaný servis kde my bylo řečeno že bylo tankováno špatné palivo.né mnou. jeli koš jsem koupil auto s plnou nádrží. museli vyměnit filtr , vstřikovačú na 2 a 4 válci. stálo mě to 2300. do protokolu o reklamaci my odpověděli že jsem byl obeznámen ze stavem vozu . a předmětem reklamace není vada , za níž prodávající odpovídá . A druhá reklamace se týká pneumatik na tomto automobile. Až po zaslání technického průkazu vozidla jsem zjistil že se neschodují parametry značení pneumatik které lze používat. vůz je necelý rok starý a nemá ani originál pneumatiky od výrobce .a jejich odpověd byla opět. kupující byl seznámen se stavem vozu a veškerou dokumentací. což není možné protože technický průkaz vám pošlou až za 14 dní od koupi vozu. tak jak jsem měl zjistit jaké pneu. má tento vůz mít.


Produkt

KIA CEED 1:4 rok registrace 31:7:2013


Požadované řešení

moje reakce by měla být kompenzace nebo sleva u té první .A u pneumatik výměna . v tuto chvíli bych správně nesměl vůbec jezdit protože neodpovídají parametrům technického průkazu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2014 13:15, před 11 lety

V případě, že v důsledku špatného užívání prodejcem vznikla kupujícímu na výrobku vada, má právo na její náhradu. Technický průkaz osvědčuje stav vozu, ale bylo by nutné v rámci reklamace pneumatik prokázat, jaký stav vozu byl sjednán ve smlouvě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2014 18:48, před 11 lety

Vážený pane Hyský,

děkuji za Váš podnět a dovolte prosím, abych si některé okolnosti blíže ujasnil. Dle faktury ze servisu se jednalo o kontrolu plynové soustavy a o výměnu vstřikovače a filtrů LPG, ne z originální palivové soustavy, vše v ceně 2,178Kč vč. DPH. Můžete mi prosím potvrdit vyjádření kolegů, že Vám při návštěvě u nás bylo natankováno LPG a benzínu v ceně 708Kč? Podle kolegy M.Holečka se s Vaší paní dne 27.5. dohodl, že si ponecháte současné pneu (rozměrem souhlasí s VTP, liší se rychlostní koeficient) a necháte si je zapsat do VTP. Jde tedy o úpravu Vašeho stanoviska? Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.5.2014 20:46, před 11 lety


Václav Hyský

Dobrý den.Do servisu jsem přijel neprodleně po telefonickém rozhovoru.Kde kontrolou na diagnostice byla zjištěna porucha na plynové palivové soustavě. Při koupi auta nám byla dána plná nádrž obou paliv jako kompenzace za vyšší cenu auta než při první nabídce ceny za auto.Také nám byli slíbeny letní pneumatiky které jsme do dnes nedostali.Po rozhovoru s p. HOLEČKEM paní volala hlavnímu dealerovi KIA kde nám bylo řečeno že se nedá nic připsat do VTP že každá automobilka má svoje pravidla. A to jsem musel zaplatit dalších 150 kč na STK při evidenční prohlídce za samolepku LPG která chyběla, a nebyl vyznačen datum technické kontroly. Podrobné informace rád zdělím .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2014 13:43, před 11 lety

Prodávájící odpovídá za vady, o kterých ví nebo by vzhledem ke své odbornosti vědět měl. Nejedná se o vady, které jsou způsobeny stářím a běžným opotřebením vozu. Dále prodávají odpovídá za kvalitu paliva a jím způsobenou škodu, bylo-li z jeho strany poskytnuto za úplatu. Vůz by měl být opatřen pneumatikami, které odpovídají zápisu v technickém průkazu vozidla. Jestliže není možné si předem tyto informace ověřit, kupující by měl být na rozpor upozorněn a případný souhlas s jejich následným zapsáním do VTP by měl být sjednán ve smlouvě, protože změna VTK může znamenat další náklad spojený s koupí vozu a nemusí jí být vyhověno.
Jestliže obdržení letních pneu bylo sjednáno ve smlouvě, má spotřebitel na jejich poskytnutí právo.
Zde je pro informaci odkaz pro postup zápisu pneu: http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/Dovoz_registrace_a_schvalovani_vozidel/Schvalovani_vozidel/Zapis_rafku_a_pneumatik/Postup_zapisu_rafku_a_pneumatik_do_technickeho_prukazu_vozidla.htm

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2014 13:52, před 11 lety

Dobrý den, ve středu byly podle mých informací pneumatiky v pořádku předány u nás na pobočce. Je to tak prosím?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.6.2014 22:02, před 11 lety


Václav Hyský

Dobrý den. pneumatiky jsme opravdu obdrželi.Stále si ale myslím a i podle vyjádření d testu že mám právo na proplacení opravy palivové soustavy. a co se týče rychlosního indexu na pneumatikách jsem očekával že se pan Holeček ozve a vysvětlí mi jak mám tedy postupovat když po našem rozhovoru a mým zavolání do automobilky není možné provést zapsaní do VTP.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 14:46, před 11 lety

Z důvodu, že reakce směřuje vůči prodávajícímu, dáváme mu prostor, aby se vyjádřil ke zbývajícím nárokům spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2014 17:39, před 11 lety

Dobrý den, měli by se Vám ozvat kolegové s nabídkou proplacení zmiňované opravy. Věřím, že tím bude všechno v pořádku. Dejte nám prosím vědět a omluvte mou pozdější reakci. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.7.2014 14:51, před 10 lety


Václav Hyský

DOBRÝ DEN. DĚKUJI PŘEDEM ZA SPOLUPRÁCI A JSEM RÁDA ŽE JSTE MÉ STÍŽNOSTI DAL ZA PRAVDU. JEŠTĚ SE MI NIKDO SICE NEOZVAL ALE DOUFÁM ŽE TO BUDE CO NEJDŘÍVE.Z POZDRAVEM Z. HYSKÁ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.7.2014 16:58, před 10 lety

Omlouvám se, kolega je s vámi po dnešním telefonátu už prý domluvený na středeční návštěvě. Děkuji za Vaši trpělivost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.7.2014 11:34, před 10 lety


Václav Hyský

DOBRÝ DEN. JÁ BYCH VÁM CHTĚLA PODĚKOVAT ZA VYŘÍZENÍ A KLADNÉHO KONCE MÉ STÍŽNOSTI. PŘEJI KRÁSNÝ DEN A SPOUSTU SPOKOJENÝCH ZÁKAZNÍKU.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.7.2014 11:48, před 10 lety

Dobrý den, také děkuji, že jste využili tohoto fora a umožnili nám tak lépe zareagovat. Přeji hodně šťastných kilometrů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 16:49, před 10 lety

Na základě uvedených komentářů stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2014 16:49, před 10 lety


Václav Hyský

Hodnocení: