Společnost


Hoteluju CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32890Není možné nikde uplatnit voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2019, před 6 lety

Martina Paulusová

Znění stížnosti

Dostala jsem dárkový poukaz od společnosti PEPA na částku 5000,- Kč, s platností do 14.10.2019 který jsem "vyměnila" za poukaz na Slovensko do penzionu Prameň. Také jsem doplatila dalších cca 350,- Kč, abychom získali týdenní pobyt s polopenzí. Od PEPY mě přišel poukaz do zmiňovaného penzionu, s přáním hezké dovolené a abychom si co nejdříve zarezervovali termín. Z penzionu mě bylo odpovězeno, že vouchery z portálu PEPA a HYPERSLEVY nepřijímají z dlouhodobého neproplácení faktur a že porátl PEPA žádali již několikrát o stažení svého penzionu z nabídky. Poté jsem se obbrátila (otázka cca několik hodin) emailem i telefonicky na PEPU, ale telefon, ani emailová adresa již neexistovala, ale peníze na účet odešli bez pblm !!!
JAK JE MOŽNÉ, ŽE PORTÁL PEPA STÁLE NABÍZÍ VOUCHERY, KTERÉ NENEÍ MOŽNÉ NIKDE UPLATNIT???!!!
Děkuji


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, tzn. 5000,- Kč + doplatek cca 350,- Kč (možno doložit výpisem z běžného účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2019 10:07, před 6 lety

Odpovědnost slevového portálu Pepa.cz se váže zásadně ke správnému vystavení voucheru, případně garanci jeho použitelnosti. Portál může vystupovat buď jako pouhý zprostředkovatel uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a obchodníkem, nebo se jako vystavitel poukázky i zaručovat za to, že voucher bude možné uplatnit. Proto je důležité věnovat pozornost obchodním podmínkám, kde se můžete dočíst více o tom, do jaké pozice se daný portál staví.

V případě platební neschopnosti slevového portálu je pro spotřebitele příznivější, pokud portál vystupuje výhradně jako zprostředkovatel. Od chvíle, kdy spotřebitel voucher obdrží, může totiž trvat na dodání zboží či poskytnutí přislíbené služby, protože uzavřenou smlouvou je vázán přímo samotný obchodník poskytující službu. Hůře jsou na tom ti, jimž slevový portál vystavuje poukázky. Smlouva mezi spotřebitelem a obchodníkem nabízejícím konkrétní zboží či služby pak vzniká až ve chvíli, kdy spotřebitel voucher uplatní a obchodník jej přijme. Do té doby neexistuje mezi spotřebitelem a obchodníkem přímý právní vztah, a vrácení marně vynaložených peněz tak může spotřebitel požadovat pouze po slevovém portálu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2019 05:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.