Společnost


Crone Aurum s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32892Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2019, před 6 lety

Renata Hrádková

Znění stížnosti

Dne 11.4.2019 jsem objednala - pod číslem objednávky 2278- 2ks kožených batůžků v celkové hodnotě 5.980Kč. V pátek dne 26.4.2019 zásilka byla připravena k výdeji u určené zásilkovně. Uvedenou částku jsem platila v hotovosti.
Vzhledem k tomu, že batůžky nevyhovovaly, zabalila jsem je a téže krabici jsem je hned po víkendu dne 29.4.2019 odeslala zpět na adresu do Znojma se všemi písemnostmi dle obchodních podmínek pro vrácení zboží do 14 dnů. Balíček dorazil na adresu ve Znojmě dne 30.4.2019.
Protože peníze, které jsem očekávala na účet nepřišly, kontaktovala jsem pí. P. (jméno viz referenční údaje) dne 17.5.19 s tím, proč mi peníze nebyly vráceny na účet. Sdělila mi, že příkaz v bance podá v sobotu nebo neděli 18.5.-19.5. Protože peníze na účet nepřišly, opět jsem pí. P. volala a sdělila mi, že mi určitě přijdou. Ale peníze do dnešního dne nedošly a paní P. mi ani už nebere telefon. Z tohoto jednání usuzuji, že pí. P. zcela cíleně zadržuje peníze s cílem si moje peněžní prostředky ponechat.


Produkt

2x Kožený batoh Mazzini, kód 23659


Požadované řešení

Batůžky jsem odeslala zcela nepoškozené se všemi visačkami takřka obratem zpět. Žádám vrácení peněz v plné výši!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2019 21:03, před 6 lety

Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitelka povinna vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 19:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.