Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#32899Nevyplacený přeplatek za plyn

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2019, před 6 lety

Vladimír Vachek

Znění stížnosti

Od 28.12.2018 jsem u jiného dodavatele plynu. Smlouva se Stabil Energy s.r.o. skončila 27.12.2018. Nekomunikují telefonicky, pouze reagují na emaily (paní Renáta Vocílková) a neustále moji stížnost předávají svému fakturačnímu oddělení. Vyúčtování za loňský rok poslali a mám přeplatek 14593,-Kč, se splatností podle faktury dne 4.4.2019. Do dnešního dne jsem jej nedostal.


Produkt

Faktura za sdružené dodávky plynu.


Požadované řešení

Vyplacení přeplatku na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2019 10:55, před 6 lety

Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2019 14:03, před 6 lety

Dobrý den pane Vachku,
děkujeme Vám, že jste se na nás obrátil prostřednictvím dTestu. Situaci se pokusíme co nejdříve vyřešit. Předpokládám že do 14 dnů by jste měl mát přeplatek na Vašem bankovním účtu.
Omlouváme se, děkujeme za shovívavost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2019 11:29, před 6 lety


Vladimír Vachek

Dobrý den,
děkuji za odpověď, ale odklad dalších 14 dní?
K dnešnímu dni je faktura na přeplatek již 56 dní po splatnosti.
A od podání reklamace na nevyplacený přeplatek uplynulo již 35 dní.(podáno 25.4.2019)

V.Vachek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2019 15:21, před 6 lety

Dobrý den, samozřejmě chápu Baši nespokojenost. Situaci jsem předala jak jsem slíbila a po dnešní kontrole jsem zjistila, že Váš přeplatek byl včera odeslán na Váš bankovní účet. Každým dnem jej tedy můžete očekávat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.5.2019 18:28, před 6 lety


Vladimír Vachek

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
velmi Vám děkuji za pomoc.Přeplatek byl vyplacen na účet.

V.Vachek