Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prostřednictvím této firmy,kde jsem byla zaregistrována od r.2007 jsem využívala možnost volání.Bohužel členské podmínky se neustále měnily ,postupně se zvyšovaly členské příspěvky Nakonec jsem loňský rok v listopadu dostala oznámení,že
je ukončena spolupráce mezi společnostmi Telefonica Czech Republic, a.s. a VIAVOX, s.r.o. Služby, které Vám dosud poskytovala společnost VIAVOX, nebude možné nadále využívat.
Cituji:
"Současně pro Vás společnost Telefonica Czech Republic připravila novou exkluzivní nabídku v programu Modré volání, která Vaši stávající nabídku nahrazuje. Tato nabídka je neveřejná a je poskytována prostřednictvím společnosti Bonerix s.r.o., která je 100% dceřinou společností Telefonica Czech Republic."
Součástí nabídky byl i přehled tarifů a sdělení, že nabídka platí na území ČR při uzavření smluvního vztahu na 12 měsíců a kdo nepřejde,bude mu číslo po 15.12.2013 zablokováno.
Bohužel nikde nebylo zmíněno,že kromě nabízených tarifů je třeba platit ještě roční poplatek ,takže,když mi přišla faktura na 484,-Kč za období 1.3.2014 do 31.5.2014, byla jsem velmi překvapená. Cítím se poškozená tím,že při nabídce nebylo řečeno, že kromě nabízených tarifů, budeme platit ještě jakýsi roční poplatek( v loňském roce to bylo 1936,-Kč.)
Nesouhlasím s tímto poplatkem ,nebyl součástí nabídky a proto jsem žádala fi Viavox o jeho zrušení.
Děkuji za radu,jak dále postupovat.
S pozdravem Jiřina Fišerová
Nechci platit roční poplatek,protože nebyl součástí nabídky.
|
Tweet |
V tomto případě záleží na ujednání ve smlouvě, případně v obchodních podmínkách a v ceníku. Pokud by nebyl poplatek platně sjednán, společnost by ho neměla účtovat. Záleží také na skutečnosti, zda spotřebitelka nemá ujednání o odměně sjednáno například ve smlouvě se společností, na základě které jí jsou nabízeny výhodnější služby. Doporučujeme uplatnit oficiální reklamaci vyúčtování.
V prosinci loňského roku došlo ke změně telefonování z AVOX O2 na AVOX Bonerix (Modré volání). Tato nabídka není veřejně dostupná a můžete ji využívat jen díky tomu, že máte uzavřenu platnou Smlouvu o obchodním zastoupení se společností VIAVOX, s.r.o. Nejsme operátor, ale spotřebitelská síť a telefonování je jen jedním z produktů, které nabízíme našim obchodním zástupcům. Pokud není splněna podmínka pro osvobození od placení členských příspěvků = registrace dvou OZ, byla Vám v souladu s VOP, Kariérním a provizním řádem a Sazebníkem poplatků oprávněně vyfakturována první část celoročního členského příspěvku.
VIAVOX, s.r.o.
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, stížnost uzavíráme.