Společnost


VIAVOX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3290Neoprávněně naúčtovaný poplatek fi Viavox s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2014, před 11 lety

Jiřina Fišerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
prostřednictvím této firmy,kde jsem byla zaregistrována od r.2007 jsem využívala možnost volání.Bohužel členské podmínky se neustále měnily ,postupně se zvyšovaly členské příspěvky Nakonec jsem loňský rok v listopadu dostala oznámení,že
je ukončena spolupráce mezi společnostmi Telefonica Czech Republic, a.s. a VIAVOX, s.r.o. Služby, které Vám dosud poskytovala společnost VIAVOX, nebude možné nadále využívat.

Cituji:
"Současně pro Vás společnost Telefonica Czech Republic připravila novou exkluzivní nabídku v programu Modré volání, která Vaši stávající nabídku nahrazuje. Tato nabídka je neveřejná a je poskytována prostřednictvím společnosti Bonerix s.r.o., která je 100% dceřinou společností Telefonica Czech Republic."

Součástí nabídky byl i přehled tarifů a sdělení, že nabídka platí na území ČR při uzavření smluvního vztahu na 12 měsíců a kdo nepřejde,bude mu číslo po 15.12.2013 zablokováno.
Bohužel nikde nebylo zmíněno,že kromě nabízených tarifů je třeba platit ještě roční poplatek ,takže,když mi přišla faktura na 484,-Kč za období 1.3.2014 do 31.5.2014, byla jsem velmi překvapená. Cítím se poškozená tím,že při nabídce nebylo řečeno, že kromě nabízených tarifů, budeme platit ještě jakýsi roční poplatek( v loňském roce to bylo 1936,-Kč.)
Nesouhlasím s tímto poplatkem ,nebyl součástí nabídky a proto jsem žádala fi Viavox o jeho zrušení.
Děkuji za radu,jak dále postupovat.
S pozdravem Jiřina Fišerová


Požadované řešení

Nechci platit roční poplatek,protože nebyl součástí nabídky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2014 14:41, před 11 lety

V tomto případě záleží na ujednání ve smlouvě, případně v obchodních podmínkách a v ceníku. Pokud by nebyl poplatek platně sjednán, společnost by ho neměla účtovat. Záleží také na skutečnosti, zda spotřebitelka nemá ujednání o odměně sjednáno například ve smlouvě se společností, na základě které jí jsou nabízeny výhodnější služby. Doporučujeme uplatnit oficiální reklamaci vyúčtování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.9.2014 15:33, před 10 lety

V prosinci loňského roku došlo ke změně telefonování z AVOX O2 na AVOX Bonerix (Modré volání). Tato nabídka není veřejně dostupná a můžete ji využívat jen díky tomu, že máte uzavřenu platnou Smlouvu o obchodním zastoupení se společností VIAVOX, s.r.o. Nejsme operátor, ale spotřebitelská síť a telefonování je jen jedním z produktů, které nabízíme našim obchodním zástupcům. Pokud není splněna podmínka pro osvobození od placení členských příspěvků = registrace dvou OZ, byla Vám v souladu s VOP, Kariérním a provizním řádem a Sazebníkem poplatků oprávněně vyfakturována první část celoročního členského příspěvku.

VIAVOX, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:14, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.