Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reagovala jsem na nabídku na FB - 500Kč za sestavení jídelníčku a tréninkového plánu. Do chvíle, než jsem uhradila, komunikovali vždy během pár minut. Od úhrady mlčí. Jsem rozhodnuta podat trestní oznámení pro podvod - písemně jak do zpráv, tak na email, že kterého přišla faktura, jsem odstoupila od smlouvy, žádala o okamžité vrácení peněz. Zatím se stále nic neděje, čas jsem dala do pátku 24.5.2019
skupina Superpřeměna,fakturu vystavil Aleš Chudík, IČ: 03994911
Pokud je ještě někdo, kdo také čeká na vrácení Kč, a dotyční nereagují, můžeme se spojit v podání trestního oznámení.
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (zhotovení tréninkového plánu a jídelníčku). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána.
Pokud spotřebitelka poskytla zhotoviteli dodatečnou lhůtu k plnění a sdělila mu, že mu ji již neprodlouží, platí, že po uplynutí této dodatečné lhůty spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Smlouva se tak zrušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky. Nevrátí-li peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.