Společnost


Aleš Chudík

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32903Superpřeměna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2019, před 6 lety

Ivona Jelínková

Znění stížnosti

Reagovala jsem na nabídku na FB - 500Kč za sestavení jídelníčku a tréninkového plánu. Do chvíle, než jsem uhradila, komunikovali vždy během pár minut. Od úhrady mlčí. Jsem rozhodnuta podat trestní oznámení pro podvod - písemně jak do zpráv, tak na email, že kterého přišla faktura, jsem odstoupila od smlouvy, žádala o okamžité vrácení peněz. Zatím se stále nic neděje, čas jsem dala do pátku 24.5.2019


Produkt

skupina Superpřeměna,fakturu vystavil Aleš Chudík, IČ: 03994911


Požadované řešení

Pokud je ještě někdo, kdo také čeká na vrácení Kč, a dotyční nereagují, můžeme se spojit v podání trestního oznámení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2019 08:37, před 6 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (zhotovení tréninkového plánu a jídelníčku). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána.

Pokud spotřebitelka poskytla zhotoviteli dodatečnou lhůtu k plnění a sdělila mu, že mu ji již neprodlouží, platí, že po uplynutí této dodatečné lhůty spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Smlouva se tak zrušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky. Nevrátí-li peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 19:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.