Společnost


MAXIMLED s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3291Nevrácená záloha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2014, před 11 lety

Jana Kešnarová

Znění stížnosti

Dne 4.12.2013 mi dva pracovníci fy přišli vyčistit sedací soupravu do mého bytu v Praze 9, Harrachovská 325/11, původní účel se změnil v předváděcí akci a já jsem zaplatila zálohu 3000,- Kč na parní čistič. Čistič mi měl být dodán 6.12.2013, kdy jsem měla doplatit cenu. Druhý den (5.12.2013)jsem od smlouvy telefonicky odstoupila, bylo mi přislíbeno vrácení peněz do týdne na na můj účet. Peníze nedošly a telefon už nikdo nezvedl. Dne 17.12.2013 jsem od smlouvy odstoupila písemně doporučeným dopisem-dopis se vrátil jako nevyzvednutý. Dne 10.2.2014 jsem poslala předžalobní výzvu, dopis se mi opět vrátil jako nevyzvednutý..


Požadované řešení

Chci, aby mi fa MAXIMLED s.r.o. vrátila 3000,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2014 13:50, před 11 lety

Byla-li spotřebitelská smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele nebo nemá-li dodavatel žádné stálé místo k podnikání, může spotřebitel od smlouvy písemně odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření; nedošlo-li dosud ke splnění dodávky zboží či služeb dodavatelem, může od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce do 1 měsíce.
Lhůta na odstoupení byla tedy zachována. Nevrátila-li společnost peníze dobrovolně ani po zaslání předžalobní výzvy, bude pravděpodobně nutné se domáhat nároku soudní cestou. Otázkou ale je, zda bude mít společnost nějaký majetek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 16:14, před 10 lety

Společnost MAXIMLED s.r.o. se nám nepodařilo kontaktovat, proto jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor by tedy bylo třeba řešit v soudním řízení, vhodné by bylo právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.