Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.12.2013 mi dva pracovníci fy přišli vyčistit sedací soupravu do mého bytu v Praze 9, Harrachovská 325/11, původní účel se změnil v předváděcí akci a já jsem zaplatila zálohu 3000,- Kč na parní čistič. Čistič mi měl být dodán 6.12.2013, kdy jsem měla doplatit cenu. Druhý den (5.12.2013)jsem od smlouvy telefonicky odstoupila, bylo mi přislíbeno vrácení peněz do týdne na na můj účet. Peníze nedošly a telefon už nikdo nezvedl. Dne 17.12.2013 jsem od smlouvy odstoupila písemně doporučeným dopisem-dopis se vrátil jako nevyzvednutý. Dne 10.2.2014 jsem poslala předžalobní výzvu, dopis se mi opět vrátil jako nevyzvednutý..
Chci, aby mi fa MAXIMLED s.r.o. vrátila 3000,- Kč
|
Tweet |
Byla-li spotřebitelská smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele nebo nemá-li dodavatel žádné stálé místo k podnikání, může spotřebitel od smlouvy písemně odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření; nedošlo-li dosud ke splnění dodávky zboží či služeb dodavatelem, může od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce do 1 měsíce.
Lhůta na odstoupení byla tedy zachována. Nevrátila-li společnost peníze dobrovolně ani po zaslání předžalobní výzvy, bude pravděpodobně nutné se domáhat nároku soudní cestou. Otázkou ale je, zda bude mít společnost nějaký majetek.
Společnost MAXIMLED s.r.o. se nám nepodařilo kontaktovat, proto jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor by tedy bylo třeba řešit v soudním řízení, vhodné by bylo právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.