Společnost


FORTUNA sázky a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32912Legacy of the wild

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2019, před 6 lety

Vojtěch Malínek

Znění stížnosti

Napsalo mi to, ze mam k dispozici 20 volných zatoceni a sezralo mi to 100 Kc, ktere jsem mel připravené na maraton, prosim o vrácení peněz. Dekuji. Malinek.


Požadované řešení

Poprosil bych vrácení 100 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2019 22:21, před 6 lety

Pokud společnost nabízí službu za určitou cenu (v případě volných zatočení tedy 0 Kč) a spotřebitel nabídku akceptuje, platí za ujednanou cena 0 Kč. Pokud společnost přesto určitou částku strhne, ačkoliv k tomu na základě smluvních ujednání nemá právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat ochuzenému, oč se obohatil.

Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardních hrách může vzniknout závislost! Více informací o zodpovědném hraní je možné vyhledat na webové adrese https://www.ifortuna.cz/cz/zodpovedne_hrani/index.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 20:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.