Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Napsalo mi to, ze mam k dispozici 20 volných zatoceni a sezralo mi to 100 Kc, ktere jsem mel připravené na maraton, prosim o vrácení peněz. Dekuji. Malinek.
Poprosil bych vrácení 100 Kč
|
Tweet |
Pokud společnost nabízí službu za určitou cenu (v případě volných zatočení tedy 0 Kč) a spotřebitel nabídku akceptuje, platí za ujednanou cena 0 Kč. Pokud společnost přesto určitou částku strhne, ačkoliv k tomu na základě smluvních ujednání nemá právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat ochuzenému, oč se obohatil.
Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardních hrách může vzniknout závislost! Více informací o zodpovědném hraní je možné vyhledat na webové adrese https://www.ifortuna.cz/cz/zodpovedne_hrani/index.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.