Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Elektricka kolobezka GR1: riditka byla zablokovana, kolobezka se nedala ovladat. Kolobezka byla dodana ve spatne barve a chybela zpetna zrcatka. Riditka se podarilo zprovoznit bez poruseni zaruky, za spatnou barvu mi byla nabidnuta financni kompenzace a zpetna zrcatka mela byt dodana. Ani jedno se nestalo, trva to tri tydny a na sms ani emaily uz nikdo nereaguje. Dokonce se ani v komunikace po telefonu ani v emailu nikdo nepredstavil, takze ani nevim s kym jsem komunikoval. Uz jen z principu pujdu po vyprseni lhuty 30 dnu pro vyizeni reklamace predat stiznost a zahajit obcansko-spravni spor.
http://www.allhere.cz/Elektricka-kolobezka-GR1-bila-d703.htm
Elektrická koloběžka GR1 - bílá
Zadam domluvenou kompenzaci 500,- za spatnou barvu ramu a dodani chybejicich zpetnych zrcatek.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo žádat sjednanou nápravu nebo může od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který hrozí prodávajícímu pokuta od České obchodní inspekce až ve výši 3 000 000 Kč.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.