Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
22.8.2O18 jsem uzavřel smlouvu s AUCTIO ENERGIA o sdružených smlouvách. I přes upozornění,že nemohu odstoupit od bývalé společnosti pro nevypršení smlouvy,mě bylo slíbeno,že nebudu platit pokutu.Po telefonu mě bylo slíbeno,že mě odpustí 3 měsíční zálohy.Po vyučtování odběru plynu jsem nikde nenašel odečet těchto 3 měsíčních splátek.Prosím Vás tímto o vysvětlení.
z vyučtování plynu odečíst 3 měsíční splátky jak bylo slíbeno
|
Tweet |
Pokud se spotřebitelka domnívá, že vyúčtování dodávky plynu není správné, měla by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitelkuo vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebitelce náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den,
bohužel si nejsme jisti, jakému zákazníkovi či zákaznici bychom měli pro vysvětlení reagovat, a to v souvislosti s použitím mužského rodu v popisování nastalých skutečností výše. I kdybychom brali v potaz, že někdo vystupuje v zájmu paní Fišerové, opět není v našich silách reagovat, jelikož potřebujeme znát další identifikační údaje vedoucí
ke konkrétnímu zákazníkovi. Podle našich záznamů totiž neevidujeme žádnou zákaznici tohoto jména, která by měla potřebu s námi tuto problematiku jakkoliv řešit, nebo již obdržela Souhrnnou fakturu za sdružené služby dodávky komodity energie, kterou by případně rozporovala.
V jiném případě žádáme zákaznici o součinnost ve smyslu nahlášení konkrétního problému pro jeho následné vyřešení, a to na e-mailu: info@cr-energetika.cz nebo na zákaznické lince 840 770 770.
S úctou
Česká Regionální Energetika a.s.
Jedná se o Josefa Fišerů,nad.10.12.1948,bytem Horní Tresnovec 58 Lanskroun. 563 01
Dobrý den,
co se týče pana Josefa Fišera z Lanškrouna, tento zákazník byl akvírován prostřednictvím činnosti bývalého obchodního partnera společnosti Auctio Energia s.r.o.. V závislosti na nabídce individuální ceny byla ze strany zákazníka akceptována možnost v co nejbližším časovém horizontu ukončit smluvní vztah s aktuálním dodavatelem energií. V případě takového rozhodnutí, tj. nestandardního ukončení smluvního vztahu, se zákazník reálně vystavuje smluvní sankci / deaktivačnímu poplatku ze strany aktuálního dodavatele. Česká Regionální Energetika a.s. proto zákazníkovi vychází vstříc a při tomto nenadálém výdaji umožňuje zákazníkovi neplatit zálohové platby, které jsou až ve výši deaktivačního poplatku. Tento krok není automatický a je za účelem nenabourání aktuálního cashflow zákazníka, nikoliv jako finanční kompenzace vynaložených nákladů v souvislosti se změnou dodavatele mimo řádný termín výročí smlouvy.
V souvislosti s tímto rozhodnutím bylo zákazníkem společnosti Auctio Energia s.r.o. podepsáno i tzv. Potvrzení souhlasu zákazníka se změnou dodavatele, ve kterém zákazník svým podpisem vědomě a zcela dobrovolně vše stvrzuje. Obsahem takového rozhodnutí je příslib nového dodavatele neplatit mu až první tři zálohové platby, dále také zákazník prohlašuje, že pro případ vzniku povinnosti uhradit stávajícímu dodavateli energií sankci, nebude zákazník v souvislosti s tím uplatňovat jakoukoliv náhradu po společnosti Auctio Energia s.r.o., ani vůči dodavateli. V jiném případě by došlo k přeregistraci odběrného místa v řádném termínu, tzn. v závislosti na řádném ukončení smluvního vztahu s aktuálním dodavatelem energií.
S úctou
Česká Regionální Energetika a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.