Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3292Nezrušení služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 25 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2014, před 11 lety

Jiří Kadlec

Znění stížnosti

Dne 22.1.2014 jsem telefonicky požádal o zrušení telefonní linky na čísle 220511941. Vysvětlil jsem operátorce, že chci zrušit linku a budeme využívat pouze mobilní služby. Poté poštou přišel dopis s kódem na zrušení Hlasové služby. Problém nastal v tom, že na lince byl i internet o rychlosti 1Mb/s jako bonus (nestandardní nabídka).
Došlo tedy jen ke zrušení hlasové služby a dále byl účtován internet. Internet na lince nikdy nebyl využíván a byl obchodníkem "vnucen" jako výhodný balíček.


Produkt

Zrušení linky O2.


Požadované řešení

Zrušení všech služeb a telefonní linky k 28.2.2014 (a tedy všech služeb ke sjednanému datu). Telefonicky jsem byl nesprávně informován. Podle O2 zrušení telefonní linky není totéž jako zrušení všech služeb. Informace a řešení pracovníků O2 jsou neuplné, zavádějící a matoucí. Pokud mám požadavek zrušení linky, tak předpokládám i úplné fyzické odpojení od O2.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2014 14:11, před 11 lety

Jsou-li internetové služby vázány na hlasové služby, mělo dojít k jejich zrušení. V opačném případě měl minimálně pracovník společnosti spotřebitele informovat o nemožnosti využívání internetových služeb a o nutnosti jejich samostatného ukončení. Pokud jsou služby na sobě nezávislé, záleží na obsahu projevené vůle spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2014 14:28, před 11 lety

Pěkný den,
v případě, že jste rušil pouze hlasovou službu bez Internetu na doma a tento požadavek jste neoznámil při nahlášení výpovědi, není možné požadovat zpětné zrušení Internetu na doma. Záležitost je možné vyřešit pouze novou výpovědi na datové služby a to prostřednictvím zákaznické linky 800 02 02 02 a to v pracovní dny od 8 do 20 hodin.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2014 20:55, před 11 lety


Jiří Kadlec

Vzhledem k tomu, že moje stížnost začíná slovy: "Dne 22.1.2014 jsem telefonicky požádal o zrušení telefonní linky" je odpověď společnost O2: "v případě, že jste rušil pouze hlasovou službu bez Internetu na doma", trochu mimo. Navíc jsem operátorce i vysvětlil důvod rušení linky a to je stěhování. Na záznamech hovorů to jistě bude patrné.
Nebo má pan Šimeček pocit, že se odstěhujeme z bytu a internet necháme novému majiteli a budeme ho platit? To asi ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 17:12, před 11 lety

Právní jednání se posuzuje podle svého obsahu, musí být učiněno určitě a srozumitelně. Co je vyjádřeno slovy nebo jinak, vyloží se podle úmyslu jednajícího, byl-li takový úmysl druhé straně znám, anebo musela-li o něm vědět. Nelze-li zjistit úmysl jednajícího, přisuzuje se projevu vůle význam, jaký by mu zpravidla přikládala osoba v postavení toho, jemuž je projev vůle určen.
Pokud lze služby využívat samostatně, lze zrušit i pouze jedinou službu. V tomto případě velmi záleží na obsahu hovoru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 13:17, před 10 lety

V případě trvání sporu doporučejeme spotřebiteli, aby se obrátil na Český telekomunikační úřad. Ten může následně určit, zda právní vztah mezi subjekty stále trval. Vzhledem k tomu, že se strany sporu nedosáhly dohody, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.