Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#32920Zaplacená zásilka mi nebyla doručena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2019, před 6 lety

Aneta Mašková

Znění stížnosti

Dne 15.5.2019 byla e-shopem zpracována moje objednávka a zboží bylo předáno dopravci. Následující den mělo dojít k doručení. Doposud mi zaplacené zboží v hodnotě 7 tisíc nebylo doručeno. Ze strany PPL jsem vůbec nebyla kontaktována ani e-mailem a prostřednictvím SMS, přestože jsem při zadávání objednávky zaškrtla možnost, že chci být předem informována o čase doručení. Při sledování zásilky na webu PPL stále vidím, že se zboží nachází v doručovacím depu. Kontaktovala jsem zákaznickou linku PPL, paní mi sdělila, že v počítači vidí, že mi zboží bylo 16.5.2019 doručeno. Což není pravda. Dále uvedla, že doufá, že mi tedy bude zásilka doručena... Já také stále doufám, ale nevěřím. Již jednou jsem zaplacené zboží od PPL neobdržela, přestože jsem tři týdny denodenně volala a vždy mi bylo slíbeno, že následující den zboží přijde. Kontaktovala jsem i e-shop, zatím se ale nic neděje. Prosím, jak mám dále postupovat, chci alespoň zpět peníze. Děkuji za odpověď.


Produkt

Číslo zásilky: 51150050756


Požadované řešení

Doručení zásilky nebo její navrácení e-shopu, který by mi vrátil zaplacenou částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2019 16:16, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Spotřebitelka by tedy v případě nedoručení ze strany přepravní společnosti měla vyzvat prodejce k dodání zakoupeného zboží. Prodejce totiž odpovídá za zboží až do jejího doručení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 21:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.